Vi söker dig som vill jobba med lön- eller ekonomifrågor!

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet inom området Lön/HR eller ekonomi? Bra! Nu söker vi dig som gillar att hjälpa våra kunder.

Om tjänsten

Som supportmedarbetare hos oss på Hogia Small Office kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att stötta våra kunder med deras frågor kopplat till våra produkter inom Lön/HR och ekonomi. Frågorna kan vara allt från användarfrågor till felsökning och problemlösning. Vår service är en avgörande del i våra kunders upplevelse av Hogia som systemleverantör. Det är viktigt för oss att kunden har rätt systemlösning för sitt behov. 

Vårt bolag på 11 personer i olika funktioner präglas av en kultur där vi samverkar, stöttar och samarbetar med varandra. Vi jobbar som ett team där vi uppmuntrar varandra att utvecklas och växa i sin roll. Vårt supportteam består av fyra medarbetare, vi supporterar Hogias produkter inom ekonomi-, löne- och personalhantering. 

Vem är du?

Vi söker dig som har kunden i fokus och gillar problemlösning samt har erfarenhet och/eller utbildning inom lön/HR- eller ekonomiområdet. Det är viktigt att du är nyfiken och har ett intresse av att hjälpa våra kunder och ha roligt tillsammans med dina kollegor! För att trivas i rollen behöver du vara serviceinriktad och lyhörd, samt inneha en god pedagogisk förmåga när du kommunicerar med kund på olika kunskapsnivåer. Då arbetet i många fall kan vara händelsestyrt är flexibilitet, ansvarstagande för vad som behövs göras och samarbetsvilja viktiga egenskaper. 

Har du erfarenhet från Hogias lönesystem är detta meriterande men inget krav. För att lyckas i rollen krävs det att du kan kommunicera obehindrat på svenska i tal och skrift.

Arbeta på Hogia

Vi samarbetar med andra avdelningar och har gemensamma träffar för att kompetensutvecklas och dela erfarenheter. Det finns även utrymme att du på egen hand går kurser för att kompetensutvecklas.  

Hogia är en arbetsgivare som vill att medarbetarna ska må bra och trivas. Vår hälsosatsning "I hälsans tecken" är ett uppskattat inslag i vardagen här på Hogia, du får möjlighet att delta i olika aktiviteter för att hålla i gång och ha roligt på jobbet! Gillar du att samtala över en kopp kaffe har du över 550 kollegor på plats som gärna vill veta mer om dig. Det finns möjlighet att vissa dagar jobba från annan plats än kontoret. Om Hogia låter som platsen för dig är du varmt välkommen med din ansökan! 

Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag!

Om Hogia-gruppen


Hogia utvecklar, säljer och supportar programvaror och IT-system för företag som effektivt vill fokusera på sina verksamheter i stället för krånglig och tidsödande administration. Vi erbjuder allt från mindre löne- och bokföringsprogram för småföretagaren till kompletta, branschspecifika IT-lösningar och -system för exempelvis kollektivtrafik, åkerier, revisionsbyråer, fastighetsbolag och butikskedjor. I Hogiagruppen finns 30 operativa bolag, som vart och ett verkar inom ett väl definierat verksamhetsområde. Vår organisationsform bygger uttalat på småskalighet och entreprenörsanda. Företagskulturen skapar engagerade medarbetare. Tillsammans ger vi våra kunder de bästa tänkbara affärslösningarna. Hogia startade sin verksamhet 1980 i Stenungsund. I dag har den familjeägda koncernen kontor i Norden och Storbritannien och 650 medarbetare. Mer information om Hogia finns på https://www.hogia.se/.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Cedervall, rekryterare
0303-666 16

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hogia Small Office AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 februari 2023
  • Ansök senast: 20 mars 2023

Besöksadress

Hakenäs 101
None

Postadress

Hakenäs 101
Stenungsund, 44447

Liknande jobb


Administratör

Administratör

25 mars 2024