Vi söker EKONOMIASSISTENT till Mama Mia

Arbetsbeskrivning




Vi söker EKONOMIASSITENT till Mama Mia

Vill du arbeta med ekonomi i hemtrevlig och harmonisk miljö?

Om Mama Mia

Mama Mia är Skandinaviens största privata kvinno- och barnhälsomottagning vars anställda alla har lång yrkeserfarenhet och mycket hög specialistkompetens. Mama Mia grundades 1988 och har idag ett flertal bolag i Stockholm med närförorter samt i Göteborg och Malmö. Huvudkontoret och den största mottagningen ligger i vackra lokaler centralt i Stockholm. Här erbjudes mödravård, barnhälsovård, gynekologi, ultraljud, preventivmedelsrådgivning, cellprovtagning, barnläkare, urologi och husläkarmottagning. Mer information om Mama Mia hittar du på www.mamamia.se.

Om tjänsten

Till huvudkontoret söker Mama Mia nu en ekonomiassistent. Du kommer att arbeta med kund- leverantörsreskontra, göra in- och utbetalningar, avstämningar, kassarapporter och sköta den dagliga bokföringen för alla Mama Mias bolag. I rollen kommer du arbeta nära Mama Mias ekonomiansvariga samt VD.

Möjligheter

På Mama Mia blir du en del av en organisation med öppet klimat, goda värderingar och stadig tillväxt. Du erbjuds en plats i ett familjärt och tryggt företag där du, tillsammans med kompetenta och engagerade kollegor, driver verksamheten framåt.

Krav

Vi ser att du har tidigare erfarenhet från leverantörsreskontra eller annan relevant ekonomiadministrativ funktion. Det är även meriterande om du har en ekonomiutbildning i bakgrunden såsom gymnasieekonom eller är yrkesutbildad samt stormtrivs med att vara behjälplig. Du hanterar MS Office väl och har goda kunskaper i svenska och engelska. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från Hogia, alternativt annat ekonomi- eller affärssystem.

Personliga egenskaper

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är en trevlig och utåtriktad person med hög integritet och ansvarskänsla. Arbetets natur kräver att du är strukturerad och noggrann samt att du kan arbeta självständigt.

Arbetstider, omfattning och tillträde

Tjänsten är på 50-75% men på sikt gå upp till heltid. Tillträde sker mitten av februari, urval och intervjuer sker kontinuerligt. Till en början kommer du att vara anställd hos Hero och arbeta på uppdrag hos Mama Mia.

Sök jobbet

Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.

http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=377

Har du frågor besvaras dessa av ansvarig rekryterare Ninwa Youssef på 08-400 25 860 alt. ninwa.youssef@hero.se.

Vi ser fram emot din ansökan!

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-400 25 860
Rekryterare Viktoria Berg
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-684 25 230

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HERO AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 9 december 2013

Besöksadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM

Postadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM, 11763

Liknande jobb


11 juni 2024

Ekonomiassistent och lageradministratör

10 juni 2024