Vi söker en administratör till en kund i Gävleborgs län

Vi söker en administratör till en kund i Gävleborgs län

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en administratör till kundens Inköp- och upphandlingsenhet på heltid!

Uppdraget påbörjas så snart som möjligt och avses pågå fram till årsskiftet 2023. Sysselsättningsgraden kan komma att bli lägre under sommarmånaderna

Det finns möjlighet till förlängning vid behov.

Dina arbetsuppgifter

Uppdraget omfattar e-handelsadministrativa uppgifter så som exempelvis behörighetsuppsättning, kontroll och inläsning av prislistor mot avtal i e-handelssystemet vid nya leverantörsimplementeringar och vid uppdateringar. Du ska sköta allmänna systemunderhållsarbeten som tex arkivering av tidigare prislistor mm. Du är också support till användare inom samtliga verksamheter så även internt inom enheten. Du bemannar och hanterar ärenden som inkommer till enheten via e-postlådan samt planerar och organiserar sitt arbete och sätta upp mål, följa upp och avsluta aktiviteter

Dina kvalifikationer

- Högskoleutbildning med examen inom relevant område

- Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete och har deltagit i eller utfört ett flertal liknande uppdrag

- Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift

- Mycket god datorvana (excel, systemvana av e-handelssystem)

- Mycket god kommunikationsförmåga

- Hög servicegrad

- Erfarenhet av inköpsarbete och inköpssystem och/eller administration av inköps- och e-handelssystem.

- Det är meriterande om erfarenhet av affärssystemet UNIT4 ERP (UBW Agresso)

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Jimmy Rosén på Jimmy.Rosen@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 april 2023
  • Ansök senast: 29 september 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


16 maj 2024