OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en ambitiös och serviceminded person med vilja att utvecklas inom administration och ledningsstöd? Vi söker en Branch Manager Assistant till vårt Malmökontor.
OM TJÄNSTEN
Rollen som Branch Manager Assistant är väldigt varierande, den ena dagen är aldrig den andra lik. Jag sökte den här rollen för att jag älskar att planera, strukturera och effektivisera mitt och andras arbete. I den här rollen så förväntas jag ta mycket egna initiativ och planera större projekt på egen hand men också ordna småsaker på studs. Detta gör att jag utvecklas varje dag och gör rollen så himla rolig! Så här beskriver Elin, vår Branch Manager Assistant i Malmö, rollen.
Vi söker nu en Branch Manager Assistant till ett föräldravikariat. I rollen som Branch Manager Assistant arbetar du i ett nära samarbete med vår lokala Branch Manager med det övergripande uppdraget att ge henne stöd och support i sin vardag för att hon ska kunna fokusera på att utveckla vår affär, organisation och medarbetare på bästa sätt.
Du agerar primärt som stöd till Branch Manager men stöttar även den lokala ledningsgruppen på kontoret som arbetar i ett tätt samarbete. Du förväntas avlasta i en mängd olika administrativa uppgifter i syfte att frigöra tid och möjliggöra att Branch Manager kan prioritera tillgänglighet och närvaro för kontorets ledningsgrupp, operativa medarbetare och Academic Works aktuella fokusområden.
ARBETSUPPGIFTER
Det här är rollen för dig som är serviceminded ut i fingerspetsarna och som trivs med administrativa uppgifter. Du kommer att utmanas i att arbeta med flera uppgifter parallellt och självständigt strukturera arbetet för att leverera utifrån deadlines.
Du kommer till exempel att:
* Ta fram och sammanställa anteckningar, material och presentationer inför interna möten.
* Självständigt eller i samarbete med kollegor driva olika interna projekt.
* Attestera fakturor, reseräkningar och dylikt.
* Koordinera och boka olika interna aktiviteter.
* Vid behov kommer du att avlasta vår Reception Manager med uppgifter kopplat till receptionens arbete.
Det är viktigt är att du trivs med arbetsuppgifter som varierar från högt till lågt, då rollen som Branch Manager Assistant innebär att vara behjälplig där behovet finns.
VI SÖKER DIG SOM
* Har mellan ett till två års erfarenhet från en liknande roll inom administration, service och koordinering.
* Har mycket goda kunskaper i engelska och svenska, både i tal och i skrift då arbetsuppgifterna kräver det.
* Har goda kunskaper och vana i att arbeta i samtliga Office-program.
* Har erfarenhet av att sammanställa och presentera information på ett tydligt och engagerande sätt, primärt i skriftligt format.
* Har B körkort.
* Har du någon relevant akademisk utbildning på högskole/YH-nivå så är det meriterande.
Du är en person som gillar att göra det där lilla extra som underlättar för andra och som gör att just du blir oumbärlig. Du är bekväm med att vara delaktig i olika projekt på en och samma gång, och du är tillräckligt snabb i både fötter och huvud för att kunna anpassa dig till vår organisations omväxlande behov. Vi söker dig med en ”can do”- attityd och även om du inte kan lösa alla problem, ger du alltid allt för att gå i land med de utmaningar du möter. Troligtvis är du relativt junior i din karriär men har genom samlade erfarenheter byggt upp en hög integritet, god personlig mognad och vet hur du ska kommunicera med och hantera olika personer. Din kommunikativa förmåga, i synnerhet i skrift, är väldigt god och du har ett proffsigt och förtroendeingivande sätt att uttrycka dig på.
ÖVRIG INFORMATION
* Start: Januari 2017.
* Omfattning: Vikariat, heltid. Vikariatet sträcker sig till och med mitten av februari 2018.
* Lön: Fast månadslön.
* Placering: Centrala Malmö.
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på talentacquisitionmalmo@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där!
SKYDD FÖR DEN PERSONLIGA INTEGRITETEN
När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner och samtycker du till att Academic Work behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer under vår PuL-sida.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Vill du veta mer om hur det är att jobba internt på Academic Work? På careers.academicwork.se får du träffa några av våra medarbetare, läsa om vad vi värderar högt samt se bilder och filmer som beskriver vår värld. Klicka här! Varmt välkommen!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231