Vi söker en erfaren administratör till Volkswagen i Södertälje

Vi söker en erfaren administratör till Volkswagen i Södertälje

Arbetsbeskrivning

Kort om tjänsten
Vi söker en erfaren administratör för ÅF support till Volkswagen i Södertälje. Tjänsten är heltid och arbetstiderna är 8.00 - 16.45. Du kommer att bli anställd som konsult hos oss på Dreamwork men arbeta ute på plats hos kund.

Om verksamheten
Nu söker vi administratörer till Volkswagens grupp Dealer Operations. Detta är en av fyra grupper inom avdelningen Operations ansvarar för kundservice och support samt det administrativa flödet gällande finansieringsavtal och tillhörande tjänster, från starten av kundresan till avslut av avtal och alla däremellan förekommande ändringar. Avdelningens kunder är återförsäljare samt märkesgruppers marknadsförings- och försäljningsfunktioner.

Tjänsten är på heltid med placering på kundens huvudkontor i Södertälje

Mer om tjänsten
Rollen som administratör på Operations är varierande men kräver en noggrannhet på hög nivå.

Hos Volkswagen får du en bred kompetens gällande deras finansiella produkter och har en nära kontakt med deras samarbetande återförsäljare och ger en bred kunskap inom branschen. Du hanterar dagligen ärenden som är kopplade till förändringar i den produkt/tjänst som antingen är kopplad mot Återförsäljaren alternativt direkt mot deras slutkunder.

Din profil
Vi söker dig som har minst en gymnasieexamen och med arbetslivserfarenhet från administrativt arbete. Vi ser det som meriterande om du har arbetat med bilfinansiering eller biladministration sedan tidigare. Du har god kommunikativ förmåga, såväl skriftlig som muntlig i både Svenska och Engelska.

Som handläggare på ÅF Support behöver du vara serviceinriktad, ansvarstagande och eftersom de arbetar i team så förutsätter vi att du är en lagspelare. Du är noggrann, strukturerad samt flexibel i ditt arbetssätt och kan arbeta förebyggande och lösningsorienterat. Vidare är det viktigt att du kan prioritera och arbeta med flera olika arbetsuppgifter under ett högt tempo.



Ansökan
Tycker du att detta låter som en spännande roll som kan passa dig, så är du välkommen att söka via länken i annonsen.

Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini

Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré

Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dreamwork Scandinavia AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 mars 2023
  • Ansök senast: 8 april 2023

Besöksadress

Drottninggatan 1, Helsingborg
None

Postadress

Birger Jarlsgatan 10
Stockholm, 11434

Liknande jobb


13 maj 2024

Ansvarstagande administratör/kontorist sökes!

13 maj 2024