Vi söker en Inköpsassistent/administratör

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Livv har sedan starten vuxit starkt och idag är Livv marknadsledande, samtidigt som man lyckats behålla en stark kultur och en sann entreprenörsanda. Vi får ofta höra att vi är professionella, har säkra leveranser, lyhörda för både produkt- och kundutveckling samt tillmötesgående.
Som ledande leverantör av hotellinredning i Skandinavien ligger det oss varmt om hjärtat att du ska kunna leverera hållbara upplevelser. Vi vill att du ska veta att vi bryr oss på riktigt. Vårt mål är att endast använda leverantörer med miljövänliga tillverkningsprocesser. Det är viktigt att de produkter vi levererar till hotell, spa eller restaurang är tillverkade av miljövänliga råvaror.
Inom vårt affärsområde är vi också Skandinaviens största leverantör av textilier och kundunika koncept inom spa. Därför ser vi till att vara en helhetsleverantör med tydlig inriktning att leverera kvalitativa och hållbara upplevelser. Under pandemin har vi applicerat vårt arbetssätt inom hygienartiklar – vilket gjorde att vi lyckades nå ”all-time-high” ännu en gång mycket tack vare vårt mantra: ”Förändring är vårt normaltillstånd. Vi ser inga problem, bara möjligheter.”
Hälsan är viktig, därför ”boostar” vi alla anställda med gemensam träning med PT varje fredag. Du behöver inte vara en triatlet eller mästare inom crossfit men träning och hälsa är en naturlig del av ditt liv.

Om tjänsten
Din placering kommer att vara på Livv´s huvudkontor i centrala Västerås, tjänsten är på heltid med arbetstider vardagar mellan 08.00 – 17:00.
Du blir en del av Sveriges roligaste och mest affärsinriktade säljorganisation. Ja, vi är en trygg arbetsgivare, som främjar utveckling, mångfald, öppenhet, samt ett långsiktigt och ansvarsfullt agerande. Våra värderingar – Glädje, Engagemang och Professionalism – vägleder oss i vardagen.
Om dig
Du stöttar och hjälper till över avdelningsgränserna. Du är en riktig doer som klarar av att ha många bollar i luften. Du är ambitiös och vill framåt i din arbetskarriär. Ditt härliga driv och humör smittar av sig till dina kollegor. Du är inte rädd för förändring och ser bara möjligheter där andra ser svårigheter.
Du kommer bland annat att:
Assistera och koordinera inköp
Boka och koordinera frakter
Enklare bokföring kopplat till inköp
Vid behov stötta kundtjänstavdelningen.
Ansvara för ett alltid uppdaterat affärssystem gällande artiklar och leverantörer



Vi söker dig som:
Erfarenhet av inköp och administrativt arbete.
Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med Monitor G5 som affärssystem
Goda kunskaper inom Microsoft Office
Har goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift
B-körkort


Som person är du:
Driven – Vi lägger stor vikt vid att du som person har ett stort engagemang i det du tar dig an och du lägger stor vikt vid att alltid göra ditt bästa. Du har en vilja att utvecklas som person och i företaget.
Kommunikativ - du är bra på att kommunicera på ett tydligt sätt, både muntligt och skriftligt.
Kreativ - du har en god förmåga att finna nya lösningar på problem och att komma med egna idéer.


Start: Snarast, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Omfattning: Heltid, 8–17
Plats: Västerås
Lön: Fast månadslön, privat sjukvårdsförsäkring, friskvårdsbidrag, tjänstepension.

Ansökan: rekrytering@livv.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Livv AB Västerås
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 november 2023
  • Ansök senast: 23 december 2023

Postadress

Kopparbergsvägen 8
Västerås, 72213

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023