Vi söker en Training and Recruitment Coordinator till Fortum!

Arbetsbeskrivning

Fortum är ett ledande företag inom ren energi. Vi förser våra kunder med el, värme och kyla samt smarta lösningar för att förbättra resurseffektiviteten. Vi vill involvera våra kunder och samhället i omställningen till en renare värld. Vi sysselsätter cirka 9 000 energispecialister i Norden och de baltiska länderna, Ryssland, Polen och Indien. Fortum är ett ledande företag inom kundlösningar. Consumer Solutions erbjuder våra 2.4 miljoner kunder pålitlig och miljövänlig energi och bidrar till att göra deras liv enklare med ny teknologi och innovativa lösningar. Vi tror att allt startar med relationen till våra kunder och därför anser vi att vår kundservice är hjärtat i organisationen. Vill du vara med i vår stora satsning och forma ett helt nytt kundserviceteam i Stockholm? Ansök redan nu!

DINA ARBETSUPPGIFTER

Till Customer Service i Stockholm söker vi nu en Training and Recruitment Coordinator för tillsvidareanställning. Är du en driven person som trivs i en serviceinriktad roll där du får vara koordinerande och fungera som spindeln i nätet? Då kan detta vara rätt jobb för dig.

I denna roll välkomnas du att vara en initiativtagande person som tycker att det är roligt att vara delaktig i att påverka företagets positiva utveckling och framgång. Du drivs av målstyrning och att samtidigt leverera med en hög grad av service. Att du gillar förändring är en självklarhet men lika självklart är att detta ska smitta av sig och att dinamedarbetare ska omfamna de förändringar som du initierar och implementerar.I denna roll kommer du främst att ansvara för intern rekrytering tillkundservice samt förutbildningsmaterial.

DIN PROFIL

Du är en ansvarstagande, serviceminded och en målinriktad teamplayer med en positiv attityd. Därför ser du alltid möjligheter även vid utmaningar. Andra värdefulla egenskaper är din förmåga att kunna arbeta i såväl team som självständigt. Denna roll kräver goda kunskaper i både engelska och svenska såväl i tal som i skrift.Om du har tidigare erfarenhet av att arbeta medkundkontakter och försäljning är det meriterande.

För att lyckas i rollen hos oss behöver du ha:

* Tidigare erfarenhet av att arbeta med sätta ihop utbildningar samt att utbilda andra
* Ha erfarenhet av alternativa träningsmetoder så som Media/E-Learning
* Erfarenhet avpå ett coachande sätt utveckla och motivera inom försäljning
* Dokumenterad erfarenhet från att arbeta i säljstödsystem
* Vara en teamspelare och ha ett starkt målfokus.

VI ERBJUDER DIG

Möjlighet att utvecklas i en miljöinriktad och snabbväxande organisation tillsammans med medarbetare som förbereder oss för framtidens energiutmaningar. Som en del av ett företag som strävar efter att vara föregångare i energibranschen kommer du ingå i ett sammansvetsat team med engagerade kollegor. För hos oss är det viktigt att trivas. Det innebär inte bara att arbeta med spännande arbetsuppgifter och bli utmanad, det handlar om att ha roligt på jobbet och få utvecklas. Hur och i vilken riktning? Det är upp till dig.

Denna rekryteringsprocess hanteras av Studentwork men du kommer att bli anställd direkt av Fortum.

Start: Så snart som möjligt med hänsyn till uppsägningstid

Omfattning: Heltid

Placering: Stockholm

Mer information

Kontaktpersoner på detta företaget

Linnea Josefsson
+46737003754
Emma Gefvert
+46739889916

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Fortum Consumer Solutions Sverige Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Enligt överenskommelse Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 9 juli 2019

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28 11734 Stockholm
None

Postadress

Hornsbruksgatan 28
Stockholm, 11734

Liknande jobb


Handläggare till anstalten Kumla

Handläggare till anstalten Kumla

2 maj 2024

16 april 2024