Vi söker kundtjänstmedarbetare för Klarna med start 3 juli!

Arbetsbeskrivning

Kundföretaget
Är du sugen på ett socialt, roligt och omväxlande jobb med härliga kollegor? Just nu söker vi kundtjänstmedarbetare till Klarna i centrala Stockholm!

Vi erbjuder dig en spännande möjlighet att arbeta för Klarna med möjlighet till både utveckling och stora kontaktytor samt en seriös anställning med lön från första dagen. Vårt mål är rätt person på rätt plats och vi kommer att göra allt för att du ska lyckas.Arbetsplatsen är belägen på S:t Eriksplan. Montico anställer dig och följer dig hela vägen mot en fast anställning hos vår kund.

Utbildningsstarter sker i mitten av juni och intervjuer och urval sker löpande, så skicka din ansökan idag!



Arbetsbeskrivning
Hur ser din arbetsdag ut?
Som kundserviceagent svarar du på kunders frågor angående fakturor, betalningsplaner och betalningspåminnelser. Fokus ligger på att ge kunden en så bra upplevelse som möjligt på kort tid och det är där din förmåga att ge det lilla extra som spelar in. Du får självklart en gedigen utbildning för att kunna svara på kundernas frågor och hjälpa dem på bästa sätt samtidigt som du arbetar i nära samarbete med kollegor där alla hjälper alla. På plats finns erfarna coacher och teamledare för att underlätta och hjälpa dig i ditt arbete genom att både svara på frågor och stötta dig i din roll.

Öppettiderna för kundservicen är mån-tors 8:00–20:00, fre 8:00-18:00 och lör-sön 10:00-17:00. Det är en visstidsanställning på 6 månader och tjänsten är på 80-100%. Du har fullt betalt från dag 1 och du arbetar på rullande schema.

Lön: Fast lön enligt avtal + unik Montico bonus.
Vi har även andra förmåner så som friskvård etc.

Din profil
Hos oss är din personlighet och potential viktigare än din arbetslivserfarenhet. Det är viktigt att du är positiv och serviceminded för att vara bekväm i rollen är det samt ha en vilja att hjälpa andra.

För att du ska vara aktuell för tjänsten behöver du ha:
• Gymnasiekompetens
• Flytande kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska i tal och skrift.
• Bra datorkunskaper för att kunna lära dig system och program som används i tjänsten
• Kunna arbeta angivna tider, vardagar och helgdagar


Vårt företag
Montico är helhetsleverantör inom HR och erbjuder tjänster inom bemanning, rekrytering, utbildning, verksamhetsutveckling, stöd och matchning samt omställning. Med cirka 850 anställda finns vi idag på ett stort antal orter i södra och mellersta Sverige och vårt huvudkontor finns i Tranås.

Din ansökan lämnar du via länken nedan. Vi tar ej emot ansökningar via mail.

Då vi gör löpande urval tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Patrik Remann

Emanuel Sahlström
0140-59 90 47
Lena Wissinger Sparv
0380-57 67 28
Eva Johansson
0140-59 90 48
Johanna Eronson
0470-78 81 84
Abbe El-saghir

Andreas Arvidsson

Johanna Eronson

Birgitta Andersson
044-300 09 03
Daniel Kepka

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Montico HR Partner AB Tranås
  • 6 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 22 juni 2017

Besöksadress

Klubbhusgatan 13, Jönköping
None

Postadress

BOX 416
Tranås, 57325

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024