Vi söker omgående en personalsamordnare

Vi söker omgående en personalsamordnare

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Vi söker nu en personalsamordnare för ett kortare uppdrag på fyra månader med start omgående. Kunden sitter centralt i Stockholm och du kommer tillhöra enheten installation, service och larmmottagningen.

Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.


Arbetsuppgifter:
Du kommer att arbeta löpande med bemanning och det krävs att du är en van användare i schema anläggningssystemet MEDVIND samt i personalsystemet LISA. I det dagliga arbetet kommer du lägga och ändra scheman, bevaka ledigheter, kontrollera och ta fram statistik ur systemet, lönehantering och andra personaladministrativa arbetsuppgifter. Du kommer även upprätta anställningsavtal vara aktiv i arbetet med kvalitet utveckling inom bemanning och samordning. Du kommer även arbeta med behörigheter i systemet och vara behjälplig med övrig administration inom enheten.


Din bakgrund:
Vi ser att du har gymnasieutbildning samt dokumenterad erfarenhet av samordning- och bemanningsarbete i MEDVIND och LISAL. Goda kunskaper inom arbetstidslag och allmänna bestämmelser. Goda kunskaper i MS Office. Goda kunskaper i svenska tal och skrift.

Som person är du ansvarstagande, flexibel och självständig. En god lagspelare som verkar för god service. Vi ser gärna att du även har god systemförståelse och lätt för att anpassa dig. Man behöver även kunna prioritera och arbeta på ett strukturerat och noggrant sätt.

Om oss:
Avanzera grundades 1998. Hos oss får du en personlig konsultchef som är med dig genom hela resan från intervju till uppföljning av uppdraget. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och att vårt samarbete ska bli bra och långsiktigt.
Något som är viktigt för dig som ser dig omkring efter ett nytt jobb är att vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag genom Kompetensföretagen vilket innebär att vi har kollektivavtal och försäkringar vilket är en trygghet för dig bland annat genom att du har tjänstepension. En annan trygghet är att vi varit verksamma i mer än 20 år i branschen vilket borgar för att vi arbetar med långsiktiga relationer med både kunder och våra anställda. Vi är det enda bemanningsföretaget som uppmanar alla kunder och anställda att lämna omdömen om oss genom Reco. Här kan du läsa omdömen från våra anställda och våra kunder https://www.reco.se/avanzera-ab. Hoppas att du snart är en av dem som ger oss ett omdöme.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 oktober 2022
  • Ansök senast: 20 november 2022

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


10 maj 2024

Vi söker bemanningsadministratör till Bemanningsenheten Centrum!

Vi söker bemanningsadministratör till Bemanningsenheten Centrum!

8 maj 2024

Arabisktalande kundansvarig LSS

6 maj 2024