Vi söker Produkt- och ekonomiasssistent till Frinab!

Vi söker Produkt- och ekonomiasssistent till Frinab!

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Frinab erbjuder kablar och kablage med monterade komponenter enligt våra kunders behov. Vi är bl a kända för vår textilbeklädda kabel i mycket hög kvalité. Frinab har en stor och modern maskinpark som möjliggör för oss att tillgodose våra kunders krav på både kvalité och leveranser. Läs gärna mer på frinab.se

Frinab arbetar även med ett eget varumärke NUD Collection som erbjuder designad belysning. NUD Collection låter kunden skräddarsy sin egen unika installation i tre enkla steg där man kombinerar sladd, lamphållare och ljuskälla. Se mer på nudcollection.com

Frinab är beläget i LightCity i Fristad, cirka 1 mil öster om Borås.




Dina arbetsuppgifter
I rollen som Produkt- och ekonomiassistent arbetar du ca 50% för att företagets projekt gällande produktutveckling drivs mot uppsatta mål. Du assisterar vår Creative Director gällande produktutveckling, både gällande nya och befintliga produkter samt är medlem i vårt produktråd som är ett styrande råd för produktframtagning. Du kommer arbeta med våra mässor som vi deltar i, främst inom Europa.

I tjänsten ingår också att assistera vår CFO på ekonomifunktionen på ca 50%. I början med löpande bokföring (kund- och leverantörsreskontra) i vårt affärssystem samt rapportering till myndigheter och framtagning av interna rapporter.

Tjänsten innebär många kontaktytor, såväl internt som externt (leverantörer, kunder och samarbetspartners) vilket ställer höga krav på förmåga att skapa och bibehålla goda relationer.


Din profil
Vi söker dig som troligtvis har en ekonomisk eller teknisk gymnasieutbildning och nu vill testa dina vingar. Tjänsten kräver att du är strukturerad, lösningsfokuserad samt noggrann i ditt arbetssätt och att du trivs med tjänstens operativa del. Vidare värdesätter vi att du är driven och affärsmässig. Du är en god lagspelare som har lätt för att samarbeta och kommunicera med alla typer av människor och kulturer.

Du behärskar god svenska och engelska i tal och skrift, har goda kunskaper i Excel och kunskaper i bokföring som är viktiga ingredienser för att lyckas i tjänsten.

Vi erbjuder dig en stimulerande och spännande tjänst där du blir en viktig del i Frinab´s fortsatta expansiva utveckling.

Tjänsten startar som en inhyrning.

Rekryteringen genomförs i samarbete med Söder & Co.
Ansök och läs mer via vår hemsida: www.soderco.se. Sista ansökningsdag: 2020-02-16.
För ytterligare frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Ninni Svahn på tel. 0769-48 43 33.


Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende. Hos oss gör människor skillnad.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jen Scheffel
0733 43 40 38
Chefsjuksköterska Ulrika Ehrström
070-167 14 52
Liv Hedström

Ulrika Holmgren
0856215919
Torbjörn Fröjd, arbetsledare
0708-790108
Lars Lantz, enhetschef
08-53536575
Chefsjuksköterska Nina Markholm Nordgren
073-966 18 97
Vårdförbundet Clary Marqvardt
08-517 720 93
Verksamhetschef Marianne van Rooijen
073-966 08 63
ST-chef Sofie Graner
070-684 92 39

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 7-Eleven
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 februari 2020
  • Ansök senast: 23 februari 2020

Besöksadress

Sturegatan 56
STOCKHOLM

Postadress

Sturegatan 56
STOCKHOLM, 11456

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024