Vi söker relationsskapande B2B säljare

Arbetsbeskrivning

Office Management är en helhetsleverantör inom IT, kommunikation och kontor som hjälper företag att effektivisera sina kontor. För att trivas hos och lyckas på Office Management ska du känna ett stort engagemang i ditt arbete, leverera kvalitet i allt du gör och ha starkt affärsfokus. Då vi tillsammans skapar en trivsam och utvecklande arbetsplats är teamkänslan viktig hos oss och vi ser att alla bidrar med sin kompetens, sina idéer och en positiv inställning.

I över tjugo år så har Office Management haft en stark utveckling och vi har våra otroligt duktiga medarbetare att tacka för denna framgång. Vi fortsätter att växa och kommer i augusti behöva förstärka flera av våra försäljningsteam; dokumenthantering/IT, Facility Services och Telefoni. Du kan läsa mer om vad dessa områden erbjuder på vår hemsida.

Dina arbetsuppgifter

Oavsett inom vilket affärsområde du arbetar så ansvarar du som säljare för att bearbeta och utveckla dina säljdistrikt. Hos oss arbetar du med hela försäljningsprocessen, från att boka dina egna möten till att hitta lösningsförslag, offerera, förhandla, komma till avslut och vårda och utveckla din kundstock. På Office Management arbetar vi bara med långsiktiga avtal och relationer och därför är relationsbyggnaden en viktig del av ditt arbete. Vi arbetar strukturerat med tydliga mål och du får de verktyg och det stöd du behöver för att utvecklas och lyckas.

Kvalifikationer och egenskaper

Tidigare erfarenhet av försäljning är inget krav men meriterande. Det viktigaste är att du som person vill satsa hundraprocentigt på att bli en riktigt bra säljare. Stor social kompetens, energi och fokus är nyckelegenskaper och något som behövs för att lyckas i denna roll. På Office Management arbetar säljare som brinner för sina kunder, har viljan att göra karriär och som håller ett högt tempo och har en positiv inställning. Man gör sitt bästa i alla lägen! Körkort och tillgång till bil är ett krav.

Vi erbjuder

En arbetsplats där vi investerar mycket i utbildning och utveckling. I samband med att du börjar din anställning hos oss i augusti så kommer du även starta i OM Business Academy. Ett specialutformat utbildningsprogram designat för att ge dig de absolut bästa verktygen för att lyckas med din försäljning.

Vi erbjuder en fantastisk arbetsplats där vi ser det som en självklarhet att stötta och hjälpa varandra för att tillsammans nå framgång. Det ska vara roligt att gå till jobbet och vi känner att vi har ett innehållsrikt och intressant arbete. Vi har kontinuerliga tävlingar med allt från bonusar till resor i potten, fredagsfrukost, kick-offer, Rikslunchkort och fantastiska kollegor!

Detta är en utvecklande och omväxlande tjänst i en växande koncern. Office Management kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär och för att trivas bör du tycka om att arbeta i en säljdriven, dynamisk kultur med höga ambitioner och tydlig kommunikation. Beslut fattas snabbt och flexibilitet råder.

Tillträde: Augusti 2016

Lönesättning: Garanti- och provisionsbaserad lön

Ansökan

Välkommen med din ansökan! Vi arbetar med löpande urval och tar därför gärna emot din ansökan så snart som möjligt. Frågor kring tjänsten besvaras av Amanda Uvemo, HR Business Partner, på 010-858 40 14.

Kontaktpersoner på detta företaget

Mari Larsson
08-734 30 00
Therese Wessman
08-734 30 00
Johanna Wiberg
23207
Andrea Brönnegård

Sammanfattning

Besöksadress

Skalholtsgatan 6-8
None

Postadress

Skalholtsgatan 6-8
Kista, 16422

Liknande jobb


20 maj 2024

Account manager

Account manager

19 maj 2024