Vi söker Samordnare till långsiktigt uppdrag i Stockholm!

Arbetsbeskrivning

Till kund i Stockholm söker vi nu en Samordnare. Uppdraget förväntas starta i oktober för att pågå under ett år. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför din ansökan redan idag!

Om tjänsten
Hos oss erbjuds du en plats på en avdelning med god stämning och en vilja att förändra där det behövs. Blandade erfarenheter och kunskaper gör att vi har stor nytta och glädje av att diskutera med- och komplettera varandra. Avdelningen har mycket samarbete med andra avdelningar och funktioner och vardagen kan därmed vara komplex och spänna över många områden.

Arbetsuppgifter
Rollen som Samordnare innefattar huvudsakligen att ansvara för rondering av arbetsplatsens samtliga anläggningar samt beställa, samordna och förbereda för tömning av tankar och behållare. Du kommer också att finnas som stöd i olika saneringsfrågor samt vara behjälplig vid faktureringen kring dessa arbeten. Vidare kommer du i din roll att hålla i möten med leverantörer samt rapportera om incidenter sker på området.

Du kommer vara fysiskt placerad i Värtahamnen och förväntas ha ett djupt samarbete med driftpersonal samt mekanikverkstaden för att kunna agera brygga mellan merparten av behovsställarna, och inköpsavdelningen.

Vem är du?
Till rollen som Samordnare söker vi dig med:
• Gymnasiekompetens med påbyggande utbildning i lämplig inriktning för detta uppdrag.
• Kunskap inom något större affärssystem som exempelvis SAP, Movex, Maximo eller liknande där kunskaper i Maximo är meriterande.
• Kunskap runt GL-konton relaterat till kostnadsfördelning vid fakturering.
• Erfarenhet av saneringsarbeten är ett krav.
• Meriterande är genomgången BAS-P/U utbildning.

Vidare har du flera års erfarenhet av att arbeta med koordinering av entreprenadarbeten på en större arbetsplats, där maskiner och utrustning med tillhörande operatörer varit en del där du varit styrande. Du har förståelse för produktion och kan se var resurser och insatser behövs i rätt tid. Du har ett driv av att förbättra den verksamhet du arbetar i som en naturlig del av vardagen. Du har förmåga att skapa mål för insatser som andra kan se på både kort och lång sikt samt skapa mer långsiktiga planer och arbetssätt baserade på nuvarande insatser och dess resultat.

Att ha kapacitet och känna glädje i att arbeta med förändring, både av eget arbetssätt, och i samarbete med leverantörerna är en förutsättning för att lyckas i denna roll. Du har en tro på att samarbete och bygga förtroende med leverantörer är en väg till att uppnå win-win-situationer. Du har erfarenhet av att förstå ditt bidrag i en produktionsorienterad organisation och förmågan att förmedla detta.

Du är strukturerad och har förmåga att lyssna och förstå organisationens komplexitet samt har en stor portion tålamod.Som person har du drivkraft och en positiv attityd och är lösningsorienterad i din läggning.
Förmåner
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Heltid Sex månader eller mera
  • Publicerat: 12 juli 2018

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


22 april 2024

Servicekoordinator

Servicekoordinator

3 april 2024

21 mars 2024

12 februari 2024