Vi söker Stockholms trevligaste datanörd!

Arbetsbeskrivning

Är du en riktig datanörd som brinner för kundservice? Då kan det vara dig vi söker till vår kund i centrala Stockholm.

Uppdraget avser intern support rörande framför allt e-postsystemen Notes och Outlook. Supporten sker både via telefon, e-post och i ärendehanteringssystemet ServiceNow. Det finns goda utvecklingsmöjligheter i denna roll där du kan komma att få arbeta med djupare felsökning och support i 2nd Line. 

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av teknisk support samt kunskaper i Outlook, Active Directory och ärendehanteringssystemet ServiceNow. Du trivs i en nära kontakt med slutanvändaren och du har ett intresse för processer inom IT.

Som vanligt lägger vi på Xllnc Advise stor vikt vid de personliga egenskaperna. För att trivas hos oss behöver du vara social, lättsam och ha nära till skratt. Vidare har du intresse för att lära dig nya saker, förmåga att behålla lugnet under stressiga situationer och förmåga att ge ett professionellt bemötande oavsett tillfälle.

Kan det vara dig vi söker? Skicka in din ansökan redan idag så hör vi av oss!

Kontaktpersoner på detta företaget

Lotta Blanck, HR
0725136700
Niclas Almgren, VD
073-519 24 23
Lotta Blanck, HR/Konsultchef
072-513 67 00
Lotta Blanck, HR & Business Area Manager ITIL Consulting
+46 72 513 67 00
Helena Feldt, Business Area Manager
0709837847

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xllnc Advise Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månadslön
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 28 april 2017

Besöksadress

Sveavägen 155, Plan 10
None

Postadress

Sveavägen 155, Plan 10
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Helpdesk / Systemsupport

Helpdesk / Systemsupport

23 maj 2024

IT-Supporttekniker till Vaxholms stad

IT-Supporttekniker till Vaxholms stad

22 maj 2024

22 maj 2024