OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Skarp Kommunikation är ett expansivt ContactCenter som idag arbetar med några av Nordens största företag och organisationer. Vi arbetar bl a med medlemsorganisationer, inom bilbranschen, IT/Telecom, Media och Industri. För våra uppdragsgivare skall vi alltid vara det självklara valet när man vill arbeta med hög kvalité i sin kommunikation. För våra anställda skall vi vara en bra arbetsgivare där man kan utveckla sina talanger och finna spännande utmaningar.
Just nu söker vi nya talanger som vill vara med och förstärka vårt team som idag arbetar med en stor välkänd medlemsorganisation. Våra samtal är värdefulla för dem vi kontaktar och du är en värdefull och viktig del i denna kommunikation. Därför söker vi dig som vill ta ansvar och känna dig stolt över ditt arbete och för vår uppdragsgivare värva nya medlemmar.
Du får gärna ha vana från serviceyrket men det viktigaste är dina personliga egenskaper som drivkraft, ödmjukhet och vilja att utvecklas inom kommunikation och försäljning.
Vi erbjuder dig produkt- och säljutbildning löpande när du arbetar hos oss. Vi vill att du skall känna att du utvecklas och att ditt arbete hos oss är ett steg i rätt riktning för dig. Du sitter tillsammans med trevliga kollegor i vårt ContactCenter i Årsta.
Då du arbetar med telefonen som redskap är det viktigt att du har goda kunskaper i svenska i tal och skrift
Du är van att arbeta med Officepaketet
Övriga språk är en merit
Kontakta oss redan idag så berättar vi mer om tjänsten!