OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba på en plats med optimism och framåtanda? Där saker och ting händer och där du som medarbetare kan trivas och utvecklas? Då är Falkenbergs kommun något för dig.
Falkenberg är en stad på attraktiva västkusten som befinner sig i ständig utveckling. Vi bygger nya bostadsområden, utvecklar våra verksamheter och fler och fler väljer att flytta hit. Det finns också goda möjligheter att pendla till Falkenberg.
Att vara anställd hos oss innebär många möjligheter med chans att kunna växa och utvecklas oberoende av yrkesval. Vi vill skapa en hållbar framtid för vår miljö, våra medarbetare, för våra barn, ungdomar och gamla.
Vi tycker att Falkenbergs kommun som arbetsplats blir bättre av mångfald och söker därför människor med olika bakgrund och erfarenhet.
Vill du vara med och utveckla vår verksamhet?
ARBETSUPPGIFTER
Arbeta självständigt med utredning, bedömning och behandling samt utprovning av hjälpmedel.
Utredning av bostadsanpassning.
Handleda, informera och utbilda personal och närstående.
KVALIFIKATIONER
Legitimerad arbetsterapeut.
B-körkort, tillgång till bil finns på arbetsplatsen.
Erfarenhet från äldrevården är meriterande.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och söker dig som:
* Är en stabil och självständig person.
* Är kreativ och flexibel.
* Har lätt för att samarbeta med övrig personal och brukare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Christina Uddén
0346-88 54 71
Facklig företrädare nås via växel
0346-88 60 00
Lena Lagergren
0346-88 67 51
Facklig företrädare nås via kommunens växel
0346-886000
Christina Uddén, Enhetschef
0346-88 54 71
Facklig representant kan nås via kommunens växel
0346-88 60 00