Vik enhetschef, personlig assistans

Arbetsbeskrivning

Vård och omsorg i Arvika består av 6 avdelningar: Bistånd, Hemvård, Boende, LSS-avdelning, Hälso- och sjukvård/Rehabilitering och Kost. Personlig assistans är organiserad i LSS-avdelningen.

Arvika kommun vill ge vård och omsorg av högsta kvalitet och det ställer höga krav på oss som arbetar inom detta verksamhetsområde. Vi behöver därför dig som vill vara med och utveckla verksamheten Vård och omsorg för våra medborgare.

ARBETSUPPGIFTER
Du har ett personal-, ekonomi- och arbetsmiljöansvar för ca 45 personliga assistenter på ca 10 arbetsplatser. Du ska också bedriva ett kontinuerligt kvalitetsarbete.

KVALIFIKATIONER
Du har en relevant akademisk utbildning. Det är meriterande om du har någon ledarutbildning, ledarerfarenhet och erfarenhet från arbete inom funktionshinderområdet. Du är intresserad av arbete med funktionshindrande och gillar utmaningar. Du ska bl a kunna hantera svåra möten, vara strukturerad men också flexibel. Du är en bra kommunikatör då arbetet innebär många interna och externa kontakter.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Björn
0570-814 66
Anne-Lie Nilsson
0570-817 42
Anne-Louise Andersson
0570-828 53
Ellinor Brolund
0570-815 67
Enhetschef Duck Risberg Brolin
0570-828 84
Enhetschef Maria Sjövall
0570-828 80
Kommunal
0570-817 41
Kommunal
0570-817 41, 0570-135 25
Assistent Ingegerd Mellerdal
0570-727805
Avdelningschef Maria Björn
0570-814 66

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arvika kommun, Vård och omsorg Arvika
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid. Dagtid. Tidsbegränsad anställning, tillträde: September - oktober. Till augusti 2014.
  • Publicerat: 8 juli 2013

Besöksadress

67181
None

Postadress

personalfunktionen
Arvika, 67181

Liknande jobb


22 april 2024

Biiträdande vårdenhetschef till Kvinnoklinikens operationsavdelning

Biiträdande vårdenhetschef till Kvinnoklinikens operationsavdelning

22 april 2024