OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Huvudsakliga arbetsuppgifter .Säljstöd till försäljningschefen .Ordermottagning .Planera och förbereda utländska transporter och administrativ behandling av speditionsärenden .Utfärda exportdokument och andra dokument enligt kunders önskemål .Korrespondera med speditions-, transportföretag och myndigheter .Kontrollera frakt- och tullräkningar .Fakturera och avisera kunder efter avsändning av gods Kvalifikationer och erfarnhet Vi söker dig som har en 3-årig gymnasiekompetens eller motsvarande.Säljstödserfarenhet liksom erfarenhet från speditions- och transportbranschen är meriterande.Du bör ha god PC-vana och goda kunskaper i engelska samt erfarenhet av FG-transport.Arbetet kräver att Du är utåtriktad och noggrann, att Du har god förmåga att organisera och administrera.Vidare att Du har sinne för service, god samarbetsförmåga men samtidigt kan arbeta självständigt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Platschef Andreas Kågström
060134192