Vikarierande tolkkoordinator till Semantix i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Professional Consulting

Är du självständig, servicemedveten och kommunikativ? Är du dessutom en skicklig administratör som trivs med många bollar i luften? Då kan det vara dig vi söker!
Just nu söker vi en vikarierande tolkkoordinator till Semantix kontor i Göteborg. Semantix är ett expansivt företag som strävar efter att växa organiskt och genom förvärv. Detta kräver ett lösningsorienterat sinne och en grundläggandepositiv och flexibel attityd till din omgivning. Deras tolkavdelningen, där personen vi söker kommer arbeta, ansvarar för leveransen av tolkar till olika myndigheter. Semantix är Nordens ledande språkföretag och arbetar utifrån en tydlig värdegrund där ett engagerat, kundorienterat och professionellt arbetssätt genomsyrar organisationen.

Som tolkkoordinator arbetar du i en stimulerande miljö där du blir en viktig resurs i den befintliga gruppen. Du kommer att bli den samordnande länken mellan kunder och tolkar. I första hand kommer du att arbeta med tillsättning av tolkar till Semantix kunder. Tjänsten är ett vikariat på 12 månader, heltid med start i början av januari eller tidigare. De har en utbildning 16-17/12, har du möjlighet att vara med på den är det meriterande.

Rekryteringsprocessen sker via Professional Consulting, men du kommer bli anställd direkt av Semantix. Arbetet är under kontorstider, måndag-fredag och arbetet är förlagt i centrala Göteborg.

All kontakt gällande tjänsten sker via Professional Consulting.

Vi söker dig som har god datorvana och något års erfarenhet från yrkeslivet. Erfarenhet av telefonbaserat arbete är starkt meriterande. Vi vill att du har goda språkkunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.

Kunskaper i norska är meriterande. Vidare är du servicemedveten och kommunikativ. Vi ser att du som söker är:
-Strukturerad
-Tydlig
-Kulturellt medveten
-Lojal
-Stabil/stresstålig

Det är mycket viktigt att du är självständig och trivs i högt tempo med många uppgifter att hantera parallellt. Tidigare arbetslivserfarenhet i en koordinerande roll är starkt meriterande. Är det dig vi söker? Tveka då inte att skicka in din ansökan till www.professionalconsulting.se redan idag!
Professional Consulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. Professional Consulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Lina-Marie Forsell
+46101224434
Anna Olsson
+46101224691
Lovisa Carlsson
+46101224280
Fanny Stephansson
+46101224885
Malin Gustrin
+46101224675
Josefina Weberg Kronvall
+46101224657
Edward Hansskog
+46101224187
Joel Rydström
+46101224243
Sara Fagerlund
+46101224827

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Professional Consulting
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön enligt avtal
  • HELTID 6 mån eller längre
  • Publicerat: 26 november 2013

Postadress

Sveavägen 168
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Office Manager till vår kund i Solna

Office Manager till vår kund i Solna

8 april 2024

Administrative Manager at Serneke International

Administrative Manager at Serneke International

27 mars 2024

Produktionsplanerare

Produktionsplanerare

22 mars 2024