Vill du arbeta i ett härligt gäng med Sveriges bästa arbetsplatser?

Arbetsbeskrivning

Välkommen till oss på Great Place to Work ® Institute Sverige och till en roll som vi kallar för Systemkoordinator. Tillsammans med dina kollegor utgör ni en viktig funktion hos oss och kommer att arbeta med våra medarbetarundersökningar, vilka du kommer att planera och genomföra i vårt system. Rollen innebär att du kommer att finnas behjälplig, både för konsult och kund när undersökningen genomförs. Vidare kommer du administrera och rapportera utifrån en stor mängd data för att sedan sammanställa materialet i en resultatpresentation. Rollen ger möjlighet att fördjupa kunskapen om systemet och ta initiativ för utveckling och förbättringar både inom befintligt system och nya system.



Hos oss kommer du få arbeta med duktiga och engagerade kollegor som tycker det är viktigt att ha roligt på jobbet. Den sociala samhörigheten skapar ett starkt samarbete i kombination med prestigelöshet som genomsyrar hela bolaget. Vi sitter i trevliga lokaler på Kungsgatan i Stockholm.

Kvalifikationer

Om du är en person som har en förmåga att se saker i ett sammanhang, driva förbättringar och är intresserad av att lära dig medarbetarundersökningar från grunden är du den vi söker. Du har relevant erfarenhet, gärna inom ekonomi, kundservice, komplext systemanvändade eller HR.

Förmodligen känner du igen dig i ovannämnda arbetsuppgifter och gillar att arbeta i en administrativ roll där du är van att arbeta med planering samt med struktur och utveckling, samt har en relevant högskole– eller universitetsutbildning. Är du är en stjärna i Excel och på Powerpointpresentationer är det ett extra plus. Många beskriver dig som en person med en positiv grundinställning, någon som är noggrann och analytisk i kombination med förmågan att organisera och prioritera ditt arbete. Du kommer att ha en mycket viktig roll inom organisationen och därför söker vi dig som gillar att ta eget ansvar och egna initiativ för att nå och hitta smarta lösningar.

Din ansökan

Vi som samarbetar med Great Place to Work i denna rekrytering är Clarify. Vi ser fram emot din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Har du frågor om tjänsten kontakta gärna ansvarig rekryteringskonsult Patricia Jerring på 0704-19 99 04. Välkommen in med din ansökan!

Om Great Place to Work

Great Place to Work® är ett internationellt organisationsutvecklingsföretag som grundades 1992 i San Fransisco. Great Place to Work®. Vi mäter och utvecklar arbetsplatskultur för alla typer av företag och organisationer. Företaget är verksamt i 54 länder i hela världen och har cirka 600 anställda. Kunderna är dels stora internationella företag, dels nationella eller lokala företag och organisationer. I Sverige är vi 14 medarbetare och sitter i trivsamma lokaler på Kungsgatan. Mer information finns på: www.greatplacetowork.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Louise Poltoft
0852277501
Louise Poltoft

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clarify AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön - Fast lön
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 3 augusti 2017

Besöksadress

Box 22216
None

Postadress

Box 22216
Stockholm, 10422

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023