OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ageris är en outsourcer med center i Solna, Falun och Strömsund med ca 250 anställda. Ageris levererar kundservice, proaktiv kundvård och försäljning med hög kvalitet till uppdragsgivare inom olika branscher.
Ageris Kontaktcenter söker nya kundservicemedarbetare som vill vara med på en spännande utvecklingsresa tillsammans med vårt nya uppdrag OKQ8. Därför söker vi dig som vill bli vår nästa engagerade och lösningsfokuserade kollega. Tjänsten passar dig som vill få erfarenheter inom kundkontakt samt utvecklas inom serviceyrket. Vi erbjuder dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter.
Som kundservicemedarbetare på OKQ8 kommer du att arbeta med inkommande samtal där du hanterar ärenden gällande krediter, bankkort, fakturor och betalningar.
Vi söker dig som:
• har tidigare erfarenhet av service och kundkontakt
• är lyhörd, engagerad och har hög arbetsmoral
• tycker det är roligt att arbeta mot uppsatta mål
• behärskar svenska och engelska väl i såväl tal som skrift
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper!
Tjänsten omfattar 30-40 timmar/vecka. Arbetstiderna är förlagda under kontorstider under vardagar. Tjänsten startar med utbildning den 30 juli och pågår till 28 september med mycket goda möjligheter till förlängning. Du kommer vara placerad på vårt kontor i Solna Business Park eller på OKQ8s kontor i Norrtull.
Vi tillämpar individuell lönesättning beroende på ålder och tidigare erfarenhet. Vi följer Unionens Callcenteravtal. Hos oss får du dessutom friskvårdsbidrag, massagebidrag samt subventionerade priser på träningsmedlemskap. . Läs mer om oss på vår hemsida www.ageris.se
Vi genomför urval och intervjuer löpande.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Ingrid Larsson
Sarah Larsson
Viktor Åström