OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta på ett stort internationellt företag och vara arbeta som projektkoordinator? Då har vi Adecco uppdraget för dig!
Hur ser din arbetsdag ut?
Du får i detta uppdrag möjlighet att arbeta som Project Governance Coordinator och kommer då att säkerställa att alla projektledarna uppdaterar projektportföljen, sammanställa business case, projekt prioritering etc. samt att presentationer i rätt format finns tillgängliga i god tid innan styrgruppsmötena, att pulstavlan är uppdaterad, att föra loggbok på pulsmötena, skicka ut agenda och föra protokoll på styrgruppsmötena.
Utöver detta kommer du att utveckla projektets arbetssätt med hjälp av Sharepoint och intranätets möjligheter samt förbättra pulsrummet och pulsning. Uppdatera websidor.
För övrigt ingår att värna ett positivt arbetsklimat genom hjälpsamhet i stort o smått.
Vem trivs här?
För att trivas i rollen så ska du ha några års sekreterarerfarenhet då du bland annat har fört anteckningar vid styrgruppsmöten. Du har god erfarenhet av att arbeta med projektkoordinering . Som person är du strukturerad och uppmuntrande, men kan ställa krav och hanterar allmänna datorverktyg som MS Office etc.
Du har även erfarenhet av att arbeta Sharepoint och med portföljkoordinering och kommunikation. Som person är du koordinerande, driven, proaktiv och du tycker att det är roligt att arbeta självständigt och ser vad som behöver göras. Koncernspråket på företaget är engelska så du känner dig trygg i engelska.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147