Vill du arbeta som receptionist i sommar?

Arbetsbeskrivning

Är du den vi söker?
Söker du ett givande och meriterande sommarjobb som receptionist? Är du studerande eller söker du en ny utmaning i arbetslivet? Inhouse söker dig som vill jobba som ambulerande receptionist, kontorsansvarig, administratör eller konferensvärd ute hos våra kunder i Stockholm under sommaren 2019, speciellt under veckorna 27 – 31.

Arbetsbeskrivning
Som ambulerande receptionist på Inhouse är du en nyckelperson ute hos våra kunder. Du är en av de viktigaste personerna på företaget. Det är du som tar första kontakt med besökare och kunder såväl på kontoret som över telefon och mail. Du kommer också assistera och underlätta för intern personal på företagen. Som ambulerande receptionist i vår jourpool får du möjlighet att arbeta i omväxlande miljöer ute hos våra olika kunder i intressanta och varierande branscher som reklam, media, finans och revision.

Förekommande arbetsuppgifter
• Svara i telefon/växeln
• Mail och posthantering
• Boka och förbereda möten
• Beställa luncher, fika och kontorsmaterial
• Se till att receptionen och kontoret är rent och representativt
• Hjälpa och assistera både intern personal och besökare.


Din profil
Du har en positiv inställning och lätt för att prata med människor. Du har sannolikt erfarenheter från serviceyrken och administrativa arbetsuppgifter. Du känner dig trygg i dig själv, är flexibel och tycker det är roligt med variation i vardagen. Du tycker om problemlösning, att vara kreativ och tar mer än gärna egna initiativ. Det är meriterande om du har körkort.

Om företaget
Inhouse värdesätter relationen till dig som konsult och har stort fokus på din och vår gemensamma utveckling. Vi har kontinuerlig kontakt och ger dig den feedbacken du behöver för att växa i din roll. Vi ses ofta på kontoret, ute hos kunder eller på våra gemensamma evenemang.

Övrigt
INHOUSE verkar inom People Management som innefattar bemanning/rekrytering, verksamhetsutveckling och kompetensutveckling inom fem affärsområden; Ekonomi, Kommunikation, HR , Administration och Management Consulting.

Inhouse värdesätter relationen till dig som konsult och har stort fokus på din och vår gemensamma utveckling. Vi har kontinuerlig kontakt och ger dig den feedbacken du behöver för att växa i din roll. Vi ses ofta på kontoret, ute hos kunder eller på våra gemensamma evenemang.

Kontaktpersoner på detta företaget

Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin

Maria Bergholtz

Anders Stenbeck

Ellinor Danielsson

Katharina Hjorth

Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin

Katharina Andersson

Katharina Andersson
0704315013

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inhouse AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, 3-6 månader
  • Publicerat: 14 maj 2019

Besöksadress

Grev Turegatan 30, Stockholm
None

Postadress

Grev Turegatan 30
Stockholm, 11438

Liknande jobb


Säljande receptionist till Nordic Wellness Bankeryd

18 april 2024

Receptionist Heltid till Nordic Wellness Laholm

18 april 2024

Sommarjobb Telefonist och Kundservice - Kalix Tele24 AB

Sommarjobb Telefonist och Kundservice - Kalix Tele24 AB

18 april 2024