Vill du bli en i Stockholms bästa serviceteam?

Arbetsbeskrivning

Vi bygger branschens bästa serviceteam inom personlig assistans, och söker därför två nya medarbetare till vår helpdesk där vi kommer att jobba i team för att kunna lämna bästa möjliga service till våra kunder och anställda.
Arbetsuppgifterna kommer att vara mycket varierande, och spänner över flera områden som service, rekrytering, administration, event och möten. En vecka per månad arbetar man utåtriktat med kund- och arbetsplatsbesök, så resor i regionen ingår i tjänsten.


Vi tror att du har en akademisk examen som socionom eller inom personaladministration, och/eller erfarenhet av rekrytering, service och bemanning, eller ett stort engagemang och intresse som kan bidra till något extra. Branscherfarenhet är meriterande, körkort ett krav.

VH assistans är ett av landets ledande assistansbolag, med 20 års erfarenhet av att bedriva personlig assistans. Vi är det enda ISO-certifierade företaget i branschen för alla tre internationella standarder, kvalitet, miljö och arnetsmiljö.
Vi har 1.000 anställda runt om i Sverige, och Stockholmskontoret är vårt största regionkontor.
Här arbetar vi i härliga, nyrenoverade lokaler i närheten av Karlaplan med en fantastisk innergård och nära till kommunikationer och lunchrestauranger.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: VH Assistans UMEÅ
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Vi tillämpar anställningsförhållanden enligt kollektivavtal tecknat mellan KFO och Vision.
  • Publicerat: 25 november 2017

Besöksadress

Vasagatan 6
None

Postadress

None
UMEÅ, 90329

Liknande jobb


Vi söker en rekryterare

Vi söker en rekryterare

15 mars 2024

HR Assistant

HR Assistant

14 mars 2024

13 mars 2024