Vill du bli Visma Consultings nya Account Manager?

Arbetsbeskrivning

Information om tjänsten

Ghost Competence söker nu för Visma Consultings räkning en Account Manager som älskar kundkontakt och brinner för att göra affärer. Vill du arbeta i en spännande och varierande roll med goda möjligheter att utvecklas kan detta vara tjänsten för dig!

Visma-koncernen har på kort tid vuxit till ett av Nordens största mjukvarubolag, vilket ständigt öppnar upp för nya möjligheter. Gillar du förändring, entreprenörsanda och nya utmaningar så kommer du trivas hos Visma Consulting.

Tjänsten är en direktanställning hos Visma Consulting, vilket innebär Ghost Competence ansvarar för rekryteringsprocessen men du blir anställd hos Visma Consulting.

All kontakt gällande tjänsten ska gå via Ghost Competence.


Information om kundföretaget

Visma Consulting AB är ett bolag inom den framgångsrika Vismakoncernen och ledande leverantör av IT-lösningar för digitalisering och automatisering av såväl privat som offentlig sektor.

Deras verksamhet spänner över ett brett fält omfattande bland annat lösningar för dokument- och ärendehantering, e-tjänster, webb, intranät och e-handel samt förvaltning och utveckling av affärskritiska applikationer. De har kontor i Stockholm, Skellefteå, Gävle och Malmö med 120 anställda och hade en omsättning på 200 miljoner kronor år 2016.

De söker nu en Account Manager till deras affärsområde i Skellefteå som i huvudsak arbetar med tjänsterna och produkterna inom Visma Public E-Gov. Affärsområdet består av ca 35 medarbetare med roller inom bland annat mjukvaruutveckling, systemarkitektur, projektledning, försäljning och marknadsföring.


Dina arbetsuppgifter

I rollen som Account Manager ansvarar du för att:

• Sälja komponenter ur Vismas plattform för e-förvaltning som innefattar säker inloggning, underskrift, integrationslösningar och administrativa system

• Ta fram nya avtal, tilläggsavtal, avropsavtal samt att förlänga redan befintliga avtal

• Bearbeta och sälja till såväl nya som befintliga kunder

Kunderna är geografiskt spridda över hela landet, så oftast sker kontakterna via telefon och onlinemöten i olika former, men du ansvarar även för säljaktiviteter i form av mässor, konferenser eller kundbesök för att knyta närmare kontakt med nyckelpersoner.
Du rapporterar direkt till affärsområdets säljdirektör och jobbar i nära samarbete med marknadsavdelningen och projektkontoret.



Vi söker dig som

Har god erfarenhet av offentlig sektor och god kännedom om LOU. Vidare ser vi att du har erfarenhet av säljarbete och ett intresse av att utveckla affärer. Du är självgående och strukturerad i ditt arbetssätt. Du har goda IT-kunskaper och är kommunikativ i både tal och skrift.

Fakta

START: Enligt överenskommelse

OMFATTNING: Heltid

ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidare

ORT: Skellefteå

URVAL: Sker löpande

SISTA ANSÖKNINGSDAG: 23/4

KONTAKT: Jonas Lindgren

Urval sker löpande, så var snabb in med din ansökan. Sök tjänsten genom att trycka på ”sök jobbet”. Skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev så har du större möjlighet att bli kontaktad av en av våra rekryterare. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på jonas@ghostcompetence.se


Om oss

Var med på resan att bibehålla och skapa så många jobb vi bara kan i vår region. För mer information gå in på www.ghostcompetence.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Joakim Nimarker
070-6698572
Joakim Nimarker
070-6698572
Tobias Nilsson
070-6698550
Joakim Nimarker

Marlene Lundberg

Marlene Lundberg
0706698524
Jonas Lindgren

Marlene Lundberg

Jonas Lindgren

Marlene Lundberg
070-669 85 24

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ghost Competence AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 29 mars 2017

Besöksadress

Hallvägen 1, Skellefteå
None

Postadress

Hallvägen 1
Skellefteå, 90353

Liknande jobb


15 april 2024

18 april 2024