OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
TNG Group AB
Om uppdragsgivaren
TNG söker nu för Aditros räkning en Service Desk Specialist.
Aditro är ett ledande tjänsteföretag inom HR-, löne- och ekonomiförvaltning. Med deras lösningar stöttar de deras kunder i utvecklingen och driften av processer för att skapa en enklare jobbvardag. I dag arbetar över 1 300 personer på Aditro i Sverige, Finland, Norge, Danmark och Estland. Denna tjänst är belägen på Aditros fräscha kontor i Norrköping.
Besök www.aditro.se för mer information om företaget.
Denna tjänst är en rekrytering, vilket innebär att du blir anställd direkt av Aditro och tjänsten ska tillsättas snarast.
Beskrivning av tjänsten
Service Desk är avdelningen som Aditros kunder kommer i kontakt med när de först kontaktar Aditro. Arbetet innebär att ge värde för Aditros kund i och med att leverera ett snabbt mottagande, registrering, lösning och uppföljning under ärendets livscykel. Service Desk ansvarar även för att kunna ge support i Aditros system och produkter.
Som Service Desk Specialist är du Aditros "first point of contact" och ger support till chefer, medarbetare och systemförvaltare på deras kundföretag. Du arbetar i nära samarbete med Aditros leveransorganisation för att säkerställa en hög servicenivå och att deras kunders önskemål tillgodoses på bästa sätt. I denna roll är du first line support till Aditros kunder via olika kanaler som web, telefon och mail. Du kommer ge support i varierande frågor kopplade till lön, ansökningsprocesser etc.
Vidare kommer du ge slutanvändarsupport i frågor gällande lön, systemanvändning och mottagande av beställningar. I arbetsuppgifterna ingår även samarbete med andra enheter för att lösa incidenter som inte kan lösas direkt i Service Desk. Du kommer aktivt lyfta fram Aditros erbjudanden för deras kunder och identifiera tänkbara leads.
Vem är du?
Vi söker dig som har något eller några års erfarenhet av arbete i support. Du har en god systemvana och bred teknisk förståelse. Vi ser gärna att du har kunskaper om Aditros produktportfölj, således är kunskaper inom löne- och ekonomiprocesser meriterande. I grunden har du gärna någon form av eftergymnasial utbildning eller likvärdig erfarenhet inriktad mot Data/ IT, PA eller liknande. Dina kunskaper i svenska och engelska är goda, både i tal och skrift. Kunskaper i ytterligare Nordiska språk ses som meriterande.
Som person beskrivs du som driven, kunskapssökande och du har god problemlösningsförmåga. Då arbetat innehåller mycket kontakt med kunder krävs det att du är serviceminded, pedagogisk och en relationsskapare. Du har inga problem att hantera att både vara självgående och en god lagspelare.
Intresserad?
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Anna Lundgren på telefon 0704-851214.Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Att ansöka tar endast ett par minuter och du behöver enbart uppge kontaktuppgifter samt bifoga ditt färdiga CV. Följ anvisad länk.
Om TNG
TNG - The Next Generation - är den nya generationen bemannings- och rekryteringsföretag. Genom att vi ständigt utmanar och ser bortom fördomar hittar vi den vassaste arbetskraften och bidrar till en hållbar arbetsmarknad. Bland våra samarbetspartners återfinns flera av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare som vi erbjuder bemannings- och rekryteringstjänster inom tjänstemannaområdet. TNG är Sveriges tredje snabbast växande bemannings- och rekryteringsföretag enligt undersökningen Snabbväxarna 2012 och finns representerade med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07