Vill du jobba 50% som VD-assistent på Prestigo?

Vill du jobba 50% som VD-assistent på Prestigo?

Arbetsbeskrivning

Prestigo är ett byggföretag i Göteborg och Stockholm som satsar på att anställa de bästa hantverkarna. Vi är övertygade om att drivkraften att vilja vara stolt över sitt jobb ger en stor tillfredsställelse och påverkar både anställda, vårt företag och våra kunder positivt. Vi arbetar med allt från mindre invändiga jobb i privata lägenheter till större projekt för bostadsrättsföreningar och fastighetsägare.
Vår verksamhet växer och för att fortsätta upprätthålla vår höga kvalitet och servicenivå till våra kunder behöver vi hitta en parhäst till vår VD Adam. Du kommer arbeta med administrativa uppgifter på vårt kontor på Hisingen. Internt ansvarar du bland annat för inköp, rapportering och ekonomi- och personaladministration och i våra kunduppdrag är du en viktig samordnare av personal och andra resurser.
Du kommer också att driva flera projekt, bland annat med utveckling av system- och processtöd för vår verksamhet. Vi är ett litet företag som växer, och för rätt person finns stora möjligheter att komma med idéer, vara med och ta ett större helhetsansvar, allt i nära samarbete med vår VD. Kanske är du student just nu och letar efter ett jobb som ger erfarenhet från en rolig bransch där du efter examen kan kliva upp och jobba heltid.
För att trivas hos oss och göra ett bra jobb i den här rollen tror vi att du:
· Har någon form av utbildning inom ekonomi och/eller projektledning
· Har arbetat något år med liknande arbetsuppgifter
· Är uppskattad av både kunder och kollegor
· Pratar och skriver bra svenska
· Har B-körkort
Det är de hårda, lite mer formella kraven, men kanske viktigare för oss är att du har en stor passion för det du gör. Vi tror att du är riktigt noggrann och duktig på administrativt arbete och att du har en attityd som gör att du hugger i där det behövs, och vi behöver dig som har tålamod och envishet att få alla detaljer på plats i en verksamhet som ibland vill framåt lite väl snabbt. Du trivs i ett bolag med stor transparens och i ett gäng med bakgrund i flera olika länder och kulturer där det är raka puckar.
Det är meriterande med erfarenhet från byggbranschen.
Tjänsten är på 50% med start så snart som möjligt och möjlighet till utökning beroende på hur snabbt Prestigo fortsätter att växa. För rätt person erbjuder vi både bra lönevillkor, arbete med kompetenta och glada kollegor och stor möjlighet till eget ansvar och utveckling.


Läs mer om oss på www.prestigo.se
Har du frågor om tjänsten, ring Adam Wartecki på 031-3130202
Skicka din ansökan (CV) till jobb@prestigo.se VI hanterar alla ansökningshandlingar enligt GDPR.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Prestigo AB Göteborg
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 september 2022
  • Ansök senast: 7 oktober 2022

Postadress

Aröds Industriväg 9
Göteborg, 41705

Liknande jobb


adminstrativ assistent

adminstrativ assistent

15 juni 2024

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

14 juni 2024