Vill du jobba som inkassorådgivare på Lindorff i Göteborg?

Arbetsbeskrivning

Vill du ha ett jobb där du gör ett viktigt arbete som i längden även hjälper dina medmänniskor? Vill du utöver detta få värdefull erfarenhet inom service, ekonomi och juridik? Då är detta det bästa jobbet för dig! På Lindorff får du göra dig ett namn i ett mycket uppskattat och drivet bolag. Låter det intressant? Skicka in din ansökan idag!

Hur är företaget där jag kommer att jobba?

Med en historia som går tillbaka till 1898, är Lindorff verksam inom allt ifrån fakturahantering och inkasso till efterbevakning och köp av fodringar. Idag har Lindorff 4300 anställda i 13 länder med huvudkontor i Oslo. I Sverige har Lindorff över 200 anställda med kontor i både Göteborg och Stockholm.

Kontoret i Göteborg är beläget på Gårda och tillsammans med dina kollegor jobbar du i ett öppet kontorslandskap.

Vad gör man som inkassorådgivare?

Större delen av din arbetsdag arbetar du med in- och utgående samtal men det förekommer även mail och övrig administration. Din uppgift är tillsammans med gäldenären att hitta den bästa lösningen för att bli skuldfri. Detta innebär att driva förhandling, hantera bestridanden och stötta kund och gäldenär.

Du jobbar heltid måndag till fredag med varierande arbetstider mellan 08.00 och 21.00. För att känna dig bekväm i rollen som inkassorådgivare kommer du att få en gedigen utbildning, innefattande både juridik och ekonomi för att få rätt förutsättningar att göra ett bra arbete.

Vad krävs för tjänsten?

* Har minst en avslutad gymnasieutbildning med fullständiga betyg, gärna inom ekonomi.

* Har mycket hög nivå på språkliga kunskaper i svenska och engelska.

* Har god ekonomisk förståelse.

Givetvis har du ett genuint intresse för människor och att hjälpa dessa. Du trivs bra med att jobba med telefonen och din främsta drivkraft är att överträffa dina uppsatta mål.

Vilka personliga egenskaper är viktiga?

Ansvarsfull, mogen och professionell är alla tre ord som beskriver dig. Bidrar du dessutom med driv och vilja kan du komma långt! Störst vikt lägger vi vid personlig lämplighet!

Hur söker jag jobbet?

Sök jobbet via ansökningsknappen. Registrera ditt CV via www.manpower.se. Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Vad kan ni erbjuda mig?

* Värdefull arbetserfarenhet inom service, ekonomi och juridik.

* Arbete på ett företag som värderar sina medarbetare och erbjuder utvecklingsmöjligheter.

* Ett viktigt jobb där du dagligen får hjälpa dina medmänniskor.

* En personlig konsultchef.

* Du får såklart lön, semester och extra betalt kvällar och helger. Allt enligt kollektivavtal med Unionen.

Har du frågor kring tjänsten?

1. Få snabbast svar genom att läsa vår Frågor och svar

2. Jag kan också nås på telefon 031-631555

3. Slipp telefonkön och få svar snabbt genom att maila mig på

Varmt välkommen med din ansökan!

Vad händer när jag skickat in min ansökan?

Efter att ansökan är inskickad kommer du få ett mejl skickat till dig med några korta frågor som måste besvaras för att vara aktuell i processen. Du kan enkelt se om din ansökan kommit in genom se om annonsen finns under Ansökningar på Min Sida.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower AB GISLAVED
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Ej angivet
  • Heltid Permanent
  • Publicerat: 27 september 2016

Liknande jobb


Inkassohandläggare

Inkassohandläggare

16 april 2024