Voice of Customer agent - Norsk

Arbetsbeskrivning

Om Bemanningsstyrkan

Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen Veddestagruppen.
Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.
Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.
Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Om uppdragsgivaren

Vår uppdragsgivare är en marknadsledande, internationell leverantör av hemelektronik med över 280.000 anställda världen över.

Vi söker nu en norsktalande agent till Voice of Customer-avdelningen.

Arbetsbeskrivning

Avdelningen Voice Of Customer (VOC) möter kunder i ärenden och frågor som rör reklamationer, reparationer och garantier i den nordiska regionen. Då den tekniska supporten stöter på ett sådant ärende lyfts frågan till VOC, vars uppgift är att guida kunden genom reklamationsprocessen. Detta görs med stöd i gällande nordisk konsumentköpsrätt och kundens gällande processer. VOC jobbar i nära samarbete med den tekniska supporten, serviceverkstäder, återförsäljare och kunder. VOC jobbar framförallt med e-mail, men i viss utsträckning även med telefon.

Kontakten med kunderna sker både via mail och telefon varför det är viktigt att du behärskar språket i både tal och skrift.

Arbetsplatsen ligger i Kista, i fräscha lokaler med nära till kommunikationer och Kista C.
Vi kan erbjuda dig en attraktiv arbetsplats, en engagerad arbetsledare och en närvarande konsultchef.

Arbetstiden är förlagd måndag-fredag klockan 8-17.



Nedan är några av de saker vi söker,

* Mycket god kommunikativ förmåga skriftligen och verbalt i norska.

* God kommunikativ förmåga skriftligen och verbalt i svenska.

* Erfarenhet av att hantera kunder och ge god service.

* Empatiskt och pedagogiskt.

* Skriva och tala engelska obehindrat.

* Erfaren användare av Officeprogrammen.

* Stresstålig och förmåga att hantera kunder med en positiv attityd.

* God datorvana och förmågan att arbeta med datorn samtidigt som du talar med kund.

* Callcentervana.

* Förmåga att förstå och hjälpa kunder via telefon eller mail.

* Minst gymnasial utbildning eller högre.

Vi kommer att hålla intervjuer löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Bemanningsstyrkan
08-590 372 94
Bemanningsstyrkan

Bemanningsstyrkan
0852523397
Bemanningsstyrkan

Bemanningsstyrkan
0852523397

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemanningsstyrkan 0381
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Ej angivet
  • Heltid Permanent
  • Publicerat: 2 oktober 2017

Besöksadress

Annelundsgatan 9
None

Postadress

74940
0381, 74940

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023