Willhem söker förvaltningssamordnare till Götebo

Arbetsbeskrivning

Willhem är ett bostadsbolag med starkt fokus på hög kundservice och trygghet i boendemiljön. Våra fastigheter finns på utvalda tillväxtorter i Sverige. Huvudkontoret ligger i Göteborg. Med Första AP-fonden som ägare utvecklar vi ett långsiktigt och ansvarsfullt bostadsbolag.
Willhem Göteborg omfattar 2100 lägenheter fördelat på nio områden och har idag 13 anställda. Läs gärna mer på www.willhem.se

Willhem är ett bolag i ständig utveckling, tillväxt och förändring. Nu rekryterar vi en förvaltningssamordnare till en helt ny tjänst. I din roll kommer du att vara teamledare för förvaltningsassistenterna på Willhems områdeskontor i Biskopsgården.

Arbetsuppgifter:
Som förvaltningssamordnare ansvarar du för att samordna uthyrningen av bostäder och du bevakar och planerar vakanser tillsammans med fastighetschefen. Vidare ingår ansvar för hyreskravprocessen och att vara kontaktperson gentemot Willhems anlitade inkassoföretag. Månadsvis följer du upp ekonomiskt utfall och statistik avseende hyresbortfall.

Du kommer även att arbeta med vår lokaluthyrning, där din roll är att initiera och planera uthyrning av vakanta lokaler. I detta ingår även att, i nära dialog med lokalansvarig inom Willhem, utveckla ett effektivt arbetssätt och att utveckla relationerna med befintliga lokalhyresgäster. Du följer upp ekonomiskt utfall, uthyrnings- och vakansutveckling samt bevakar gällande hyresavtal.

Du arbetar också med att genomföra förbättringsåtgärder utifrån analys av hyresgästenkäter och samordnar och utvecklar kommunikationen med våra hyresgäster via olika kanaler. En viktig del är att etablera och upprätthålla goda relationer med övriga externa intressenter såsom kommuner, myndigheter, andra bostadsbolag och fastighetsägare.

Vem är du?
Vi söker dig som tycker om kundkontakt och har god förmåga att skapa goda relationer. Du ska vara en säljande person och tycka det är roligt med försäljning. Du har en eftergymnasial utbildning eller likvärdig kompetens inom fastighetsområdet samt kunskaper i ekonomi. För att lyckas i rollen behöver du ha ett starkt eget driv och våga agera självständigt. Du tycker om ordning och reda och har en god strukturell förmåga.

Välkommen med din CV och registrerat CV via www.jerrie.se. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Helena Bruman på 0735-40 52 62. Ansök senast den 17 november.

Artiklar i detta ämnet

  1. Faran i fuktskadade hus

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringskonsult Helena Bruman
0735 40 52 62
Rekryteringskonsult Mia Roos-Jonsson
0723-282253
Rekryteringskonsult Monica Lönnbom
076 160 79 15
Rekryteringskonsult Helena Bruman
0735 40 52 62
Rekryteringskonsult Maria Hörnestam
076-3387646
Affärområdeschef Pierre Sander
0763-413411
Rekryteringskonsult Helena Bruman

Rekryteringskonsult Malin Persson
0735 12 44 98
Rekryteringskonsult Malin Persson
0735-12 44 98
Rekryteringskonsult Martin Dahlberg
076-3170741

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JERRIE AB GÖTEBORG
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 28 oktober 2013

Besöksadress

ODINSGATAN 9 VÅN 4
GÖTEBORG

Postadress

ODINSGATAN 9 VÅN 4
GÖTEBORG, 41103

Liknande jobb


11 december 2023

Förvaltare till KFS i Stockholm

Förvaltare till KFS i Stockholm

7 december 2023

7 december 2023

Fastighetssamordnare

Fastighetssamordnare

7 december 2023