Wise Professionals söker en Account manager till Stockholm

Arbetsbeskrivning

Wise Professionals växer – vi söker tre Account Managers.

 

Vår ide är enkel – din framgång blir också vår framgång!

I rollen som Account Manager på Wise Professionals får du möjlighet att vara delaktig i en otrolig resa med fullt fokus på tillväxt, passion och kvalitet. Du kommer att ansvara för en definierad kundportfölj bestående av såväl befintliga som nya kunder och ditt fokus kommer vara att sälja konsulthyra.

 

Vi ingår i Sveriges största HR koncern, Wise Group. Vi expanderar kraftigt och söker nu tre nya Account Managers till våra kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö. Wise Professionals är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och uthyrning av chefer, specialister och assistenter.  Vi arbetar på uppdrag av några av Sveriges mest attraktiva och välkända varumärken och rekryterar och hyr ut konsulter inom HR/Lön, Ekonomi/Administration, Teknik och Marknad/Kommunikation.

 

Du kommer att driva hela säljprocessen självständigt med allt från att boka möten och göra avslut, till att följa upp och utveckla kundrelationer. I ditt arbete kommer du sälja in vårt rekryterings- och konsultuthyrningskoncept och göra affärer med beslutsfattare inom HR, Inköp, Ekonomi, Teknik och Administration.

 

Med varmt hjärta, obotlig optimism och mod tar du dig an dina utmaningar med fokus på att alltid överträffa målen. Du är en affärsmänniska som förstår att det är du som driver och äger processen. Du vill vara en del av ett fantastiskt gäng som växer med sina kunder och med en vilja att alltid bidra till utveckling – dina kunders, dina kollegors och din egen.

 

Vi söker dig som:



• Kan bygga och utveckla starka kundrelationer.

• Har entreprenörsanda med intresse för att göra affärer.

• Har ekonomisk förståelse och förmåga att bedöma värdet av olika affärsalternativ.

• Har minst två års erfarenhet från liknande branscher, exempelvis inom tjänste- och lösningsförsäljning. Erfarenhet från branschen är mycket meriterande.

Vi erbjuder:



• Ett utmanande arbete i en positiv miljö, omgiven av kollegor med höga ambitioner.

• Stora möjligheter till personlig utveckling och yrkesmässig karriär.

• Ett tillväxtbolag som expanderar i samtliga regioner.

• Ett starkt varumärke som under åren har byggt upp en verksamhet genomsyrad av kompetens och kvalitet.

I denna rekrytering samarbetar vi med SalesOnlys rekryteringskonsult Daniel Bjerndahl. Önskas ytterligare information når du Daniel på 0765-25 90 29. I denna rekrytering kommer urval ske löpande, därför ser vi fram emot att ta del av din ansökan så snart som möjligt. Du registrerar din ansökan via www.salesonly.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SalesOnly Sverige AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Ej specificerat , Ej specificerat , Ej specificerat
  • Publicerat: 14 juni 2013

Besöksadress

Traktorvägen 6B 226 60 Lund
None

Postadress

SVEAVÄGEN 13
Stockholm, 11157

Liknande jobb


Account Manager till tech startup Trepli

17 april 2024

Säljare

Säljare

17 april 2024

15 april 2024