Account and Consultant Manager till internationellt bolag i Örebro

Account and Consultant Manager till internationellt bolag i Örebro

Arbetsbeskrivning

Har du ett eget inre driv, är självgående och vill vara med och bygga upp något helt nytt? Är du en person som alltid ser möjligheter och vill ta din utveckling till nästa nivå? Har du en bakgrund inom försäljning eller/och rekrytering och är van att prata med högt uppsatta IT-chefer? Då är denna annonsen skräddarsydd för dig.



Om företaget:

Vår kund specialiserar sig på uthyrning av generalister och förmedling av specialister inom IT. De är ett internationellt bolag som har hjälpt mer än 2000 personer ta nästa steg i sin karriär. Idag är man ca 400 anställda i Sverige och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Huvudkontoret ligger i Sundbyberg i norra Stockholm.

Nu håller bolaget på att starta upp ett helt nytt lokalkontor i Örebro och behöver därför ta in en person som befinner sig på plats i som säljande konsultchef. Målsättningen är att ta in fler kollegor inom en överskådlig framtid och att regionen ska vara bolagets näst största sett till omsättning (efter Stockholm).

Om rollen

Vår kund söker nu en “Account and Consultant Manager” till Örebroregionen. Ett område som man snabbt expanderar i. Idag finns 15-18 konsulter ute på uppdrag i Örebro med omnejd och det finns en stor potential att få denna siffra att växa snabbt. I dina arbetsuppgifter ingår:

- Att skapa nya kundrelationer samt vårda befintliga kundrelationer.
- Ansvara för merförsäljning på befintliga kunder
- Ansvara för aktiva konsulter
- Driva bemannings- och rekryteringsprocesser


I arbetet kommer du ha fantastisk stöttning av en erfaren regionschef som kommer att hålla i din onboarding, ha regelbunden kontakt med dig samt besöka dig med jämna mellanrum. Helt enkelt göra allt för att se till att du får en flygande start. Han kommer att ge dig stora möjligheter att utvecklas och vara med och du kommer tillsammans med honom att vara med och påverka utvecklingen av verksamheten.

Vem är du?

För att passa för tjänsten så ser vi att:

- Du har minst 1-2 års erfarenhet av B2B-försäljning.
- Du är en person som har en enorm vilja ett starkt inre driv att lyckas.
- Du är självgående och målfokuserad.
- Det är ett stort plus om du kommer från IT-branschen men av största vikt är att du har god förståelse för branschen och kan föra dig väl med ex. IT-chefer.
- Det är meriterande om du har haft personalansvar tidigare och besitter goda ledaregenskaper
- Det är ett stort plus om du har erfarenhet från bemannings- och rekryteringsbranschen.
- Du tycker om att ta ansvar och växer med uppgiften.
- Du är en förtroendeingivande och likeable person.
- Du är mellan 25 och 40 år.
- Du innehar B-körkort


Förmåner - Personalbil genom bruttolöneavdrag
- Friskvårdsbidrag på 3000 kr
- Dator och telefon
- Pension
- Förmånsportal


Ansökan & Lön

Jobbtyp: Heltid

Plats: Örebro

Lön: Fastlön + Provision

Kontakt: We Quest Bemanning & Rekrytering. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Om WeQuest

We Quest är ett rekrytering och bemanningsföretag som finns runt om hela Stockholm län. Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Vi är rekryteringsspecialister inom sälj, administration, marknad och service. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Sökord: Account Manager, Business-to-business, konsulter, Rekrytering, Bemanning, IT, Cic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: We Quest
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 oktober 2021
  • Ansök senast: 3 december 2021

Liknande jobb


Säljare med kundansvar

Säljare med kundansvar

24 april 2024

23 april 2024