Administartör till globalt läkemedelsbolag, Stockholm

Administartör till globalt läkemedelsbolag, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning

Vi på Jurek söker nu dig som tidigare har arbetat med administrativ support. I den här rollen hos vår kund kommer du arbeta i en bred roll med varierande arbetsuppgifter. Du kommer bland annat att hantera och digitalisera kontrakt, administrering av fakturor, ta fram statistik och planera konferenser samt event. 

Vanligt förekommande arbetsuppgifter men begränsas inte till;

• Ekonomiadministration 
• Digitalisera kontrakt
• Statistikarbete
• Organisera konferenser 
• Inköp av teknik 
• Ad hoc

Vem är du?
För att vara framgångsrik i rollen är du noggrann och strukturerad. Då det är en global organisation talar och skriver du flytande på både svenska och engelska. Du har lätt för att lära dig nya system och trivs med att arbeta på digitala plattformar. Vi ser att du har god vana av att arbeta i Officepaketens alla delar; Word, PowerPoint och Excel. Ute hos kund representerar du Jurek och delar våra värderingar kring att vara en god kollega och konsult.

Du erbjuds
Du erbjuds ett konsultuppdrag med omgående start som förväntas löpa under ett års tid. Vår kund har sitt kontor i centrala Stockholm och är ett globalt läkemedelsföretag. Du kommer att vara anställd hos oss på Jurek Rekrytering & Bemanning och arbeta hos vår kund i centrala Stockholm. För frågor om tjänsten går det bra att kontakta ansvarig konsultchef Felicia på felicia.pettersson@jurek.se eller Mikaela Danilovic på mikaela.danilovic@jurek.se. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Välkommen med din ansökan via www.jurek.se. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.

 

 

Sökord: koordinator, administration, administratör, assistent, kundsupport

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 maj 2023
  • Ansök senast: 20 maj 2023

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


Servicekoordinator - Scanjet i Sjöbo

30 november 2023

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

15 december 2023

Lotsplanerare, Gävle

Lotsplanerare, Gävle

13 december 2023