Administration kombinerat med rekrytering och personalansvar

Administration kombinerat med rekrytering och personalansvar

Arbetsbeskrivning

Vi kommer att förstärka vårt team och söker nu en ny kollega som vill utvecklas inom sin yrkesroll, omges av drivna individer i ett snabbväxande bolag och vara med om att bygga upp något stort!


Om bolaget
Initium är ett nytänkande bolag som grundades 2016 med målsättningen att bli Sverigeledande inom vårt fokusområde: bemanning och rekrytering inom bygg, infrastruktur och industri.


Initium växer i rask takt och har kommit en bra bit på vägen. Vi är stolta men inte nöjda; detta är bara början!


I dagsläget har bolaget 80 anställda och vi är främst verksamma i Stockholmsområdet, men har även engagemang i andra delar av landet. Huvudkontoret ligger centralt i Stockholms innerstad.


För oss på Initium är det viktigt att man trivs på arbetsplatsen och i sin yrkesroll. Med tanke på att vi människor arbetar större delen av våra liv, anser vi att varje kollega på Initium ska känna att man starkt bidrar till företagets utveckling och skapar ett högt värde genom sitt engagemang. Denna känsla skapar vi tillsammans på daglig basis genom att samarbeta mot tydliga och stimulerande målsättningar.


På Initium har vi en prestationsfokuserad bolagskultur där medarbetarna ska se sin yrkesroll mindre som ett jobb och mer som en livsstil.


Om tjänsten
Vi fortsätter att satsa på tillväxt och söker nu nästa kollega som ska vara med på Initiums framgångsresa.

Tjänsten kommer ha två fokusområden; administration och rekrytering.


Den administrativa delen innefattar bland annat hanteringen av bolagets tidrapporteringssystem, framtagande av nyckeltal, utfärdande av intyg samt fakturering.


Som rekryterare på Initium får man genomföra sina egna rekryteringsprocesser och därefter mantla rollen som ansvarig för sitt eget team av konsulter som man rekryterat. Man äger processen från början till slut.


Det börjar med utformande av annonser och säkerställande av kandidatinflöde genom bland annat sociala medier, mässor och Initiums ständigt växande nätverk.


Därefter gör man urval, intervjuar, tar referenser, genomför arbetstester och anställer.


Slutligen får man bistå, utveckla och motivera sina egna konsulter för att säkerställa maximal prestanda och bästa möjliga värde för alla våra kunder.


Tjänsten är på heltid och förlagd till vårt huvudkontor i centrala Stockholm.


Om den vi söker
Du ska vara en driven individ med en vilja att skapa värde i det du gör genom verkligt engagemang för dina kollegor och bolagets kunder.


Vidare ska du vara självgående, lösningsorienterad, flexibel, ansvarstagande samt gilla att komma med egna idéer som kan förbättra bolagets utveckling och tillväxt.


En förutsättning är att du är strukturerad i ditt sätt att arbeta och noggrann med det du företar dig att göra.

Vi ser gärna att du som söker har B-körkort då tjänsten innefattar besök av konsulter på plats hos bolagets kunder.


Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag om denna beskrivning stämmer in på dig!


Ansökan skickas till dennis.chadrin@initium.nu

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Huvudkontor Sundbyberg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 september 2020
  • Ansök senast: 28 oktober 2020

Postadress

Löfströms Allé 5
Sundbyberg, 17225

Liknande jobb


HR-administratör

HR-administratör

19 april 2024

15 april 2024

15 april 2024