Administrativ assistent

Arbetsbeskrivning

Albatross Personlig Assistans AB är ett assistansföretag i Lund med ca 20 brukare och ca 150 anställda. Vi strävar efter att vara det personliga, familjära företaget med hög serviceanda och god tillgänglighet.

Vi söker dig som vill ha ett stimulerande och utmanande arbete. Du skall vara ansvarskännande, ha ett stort engagemang, kunna ta egna initiativ samt vara flexibel. Social kompetens är en viktig egenskap. Goda kunskaper inom data är en förutsättning främst inom Word och Excel. Det är en fördel med körkort och tillgång till bil.

Arbetsuppgifterna är främst administrativa med löneberedning, utskick, inkommande växelsamtal, vakanstillsättning, förbereda inför möten, materialinköp men även vara behjälplig vid rekrytering och schemaläggning mm.

Tjänsten är på 50% och arbetstiderna är främst förmiddag. Det kan förekomma jour vissa helger och röda dagar. Tjänsten är tidsbegränsad till 31 december med möjlighet till förlängning.
Tillträde under september eller enligt överenskommelse.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annebell Alplund
046-26 10 171
Rickard Ekdahl
046-26 10 174
Rickard Ekdahl
046-2610174
Rickard Ekdahl
046-26 10 174
Rickard Ekdahl
046-26 10 174
Annebell Alplund
046-26 10 171
assistanssamordnare Johan Rendin
046-2610173
Assistanssamordnare Johan Rendin
046-2610173
Rickard Ekdahl
046-2610174
Assistanssamordnare Johan Rendin
046-26 10 173

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ALBATROSS PERSONLIG ASSISTANS AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Månadslön. Individuell lönesättning tillämpas. Ange löneanspråk. Kollektivavtal finns.
  • Tjänst på 50%. Arbetstid främst förmiddag. Jour vissa helger och röda dagar.
  • Publicerat: 11 augusti 2016

Besöksadress

S:t Lars väg 42A
LUND

Postadress

S:t Lars väg 42A
LUND, 22270

Liknande jobb


24 oktober 2020

24 oktober 2020

23 oktober 2020