Administrativ assistent med positiv inställning sökes till kund i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Söker du en administrativ tjänst där du får arbeta löpande med varierande arbetsuppgifter och bistå med service? Har du också tidigare erfarenhet som administrativ assistent eller administratör? Då vill vi gärna att du ansöker till detta konsultuppdrag hos vår offentliga kund i Stockholm. Uppdraget startar den 15 december och kommer preliminärt pågå till den 31 mars 2018.

Dina arbetsuppgifter:

- Fakturahantering
- Bokning av resor
- Beställning av dator och systembehörighet till nyanställda
- Att vara sektionens webbredaktör på intranätet
- Att vara kontaktperson för utbildningar och sektionens årliga konferens
- Sammanställa veckorapporter och månatliga sektionsmöten
- Bistå löpande med service och administration kring pågående projekt och aktiviteter

Dina kvalifikationer:

- Gymnasieutbildning och/eller yrkesutbildning
- Minst två (2) års erfarenhet av administration/assistentyrket
- Mycket god datorvana gällande Officeprogram och dokumenthanteringssystem

Dina personliga egenskaper:

Som person behöver du vara strukturerad och planera din tid för att hålla ihop mängden av arbetsuppgifter och även vara serviceinriktning och flexibilitet. Din förmåga att samverka med andra är stor och du är trygg i dig själv.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.



Våra tjänster finner du på följande sida

Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Kontaktpersoner på detta företaget

Johanna Ebermo

Carolina Elfving

Mattias Söderberg

Linus Lindersjö

Edith Malm

Gunilla Lindell

Anders Scabuzzo

Matilda Nyberg-Dahlbäck

Helen Schoultz

Annika Englund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia Kontor Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 7 november 2017

Besöksadress

Sveavägen 155 11346 Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Assistent

16 april 2024

16 april 2024