Administrativ Koordinator till ett spännande bolag i Norrköping!

Administrativ Koordinator till ett spännande bolag i Norrköping!

Arbetsbeskrivning

Är du en person som redan nu jobbar i en administratörsroll och har erfarenhet av koordinering av leveranser? Gillar du dessutom kundkontakt och att vara spindeln i nätet? Nu söker vi för kunds räkning en administrativ koordinator som kommer bli en del av ett härligt team i Norrköping. Ansök redan idag, då vi tillämpar löpande urval.

OM TJÄNSTEN
Som administrativ koordinator kommer du arbeta kundserviceorienterat. Du kommer se till att kunderna får information vid leverans av produkt. Vi ser gärna att du är noggran och strukturerad som person. Du gillar att ha ordning och reda runtom dig och vi ser gärna att du har arbetat med fraktbokning och koordinering av leveranser sedan tidigare.

Du erbjuds
- Arbete i ett team med bra sammanhållning och högt i tak
- En engagerad konsultchef som stöttar dig i din utveckling
- Arbete i nya, fräscha lokaler utanför Norrköping

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Koordinering av leverans: Innebär att du är ansvarig för frakterna, så att in- och utleveranser blir rätt. Du kontaktar kunder och koordinerar så att varorna kan levereras på korrekt sätt utifrån förutsättningarna
* Administration av ordrar: Du ansvarar för att kunder får den information de behöver i samband med levarans. Det kan exempelvis innebära dokumentation med instruktion och anvisningar av de produkter de köpt.


VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete
- Har tidigare erfarenhet av kundrelation/kundservice/kundkontakt
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
- Goda kunskaper i Officepaketet
- Har en avslutad gymnasieutbildning - gärna Högskoleförberedande så som teknisk, ekonomisk eller samhäll

Det är meriterande om:


* Du har tidigare arbetslivserfarenhet av att koordinera leveranser och fraktbolag


För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Kvalitetsmedveten
- Serviceinriktad
- Strukturerad

Övrig information:


* Start: Augusti
* Omfattning: Heltid
* Placering: Norrköping


Vår rekryteringsprocess

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten riktas till Academic Work

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen omfattar två test: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att matcha rätt talang med rätt position samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 maj 2023
  • Ansök senast: 25 juni 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


19 april 2024

24 april 2024

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

24 april 2024