OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du bli en del av ett härligt gäng administratörer? Har du erfarenhet av aministrativt arbete och har erfarenheten av att jobba i Excel? Är du noggrann och har ett öga för detaljer? Då kan denna roll som administratör på produktsupporten vara perfekt för dig!
OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för vår kunds räkning, en person som ska arbeta med administrering av deras produktflöde. Detta hos vår kund i Hässleholm som jobbat mot många kända varumärken inom detaljhandeln. Här blir du en del av ett team om cirka 15 personer på ett bolag där det finns stora utvecklingsmöjligheter. I denna roll kommer du också ha många olika kontaktytor som främst är mellan lager och inköp. Arbetet är självständigt men det är viktigt att du trivs med att arbeta i team, då alla hjälper och stöttar varandra.
Som administratör inom produktsupport kommer du arbeta med olika former av administration och dina arbetsuppgifter kommer främst att bestå av att du:
* Ser över valutaförändringar
* Ansvarar för registrering av nya artiklar, priser och prisvillkor i systemet
* Ansvarar för att information både mot leverantör och butik är uppdaterade
Du erbjuds
Ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund. Uppdraget kommer att vara på heltid och sträcka sig initialt i sex månader. Förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet kan det finnas möjlighet till förlängning på uppdraget.
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
VI SÖKER DIG SOM
* Har en avslutad gymnasieutbildning
* Har 1-3 års erfarenhet av att arbeta som administratör
* Har goda kunskaper i Excel
* Talar och skriver obehindrat på svenska, då språket används dagligen i arbetet
Det är även meriterande om du har:
* Har arbetat i SAP
* Har en eftergymnasial examen
* Har erfarenhet av att jobba i butik
Stor vikt i denna process kommer att läggas på din motivation för tj’änsten samt personliga kompetenser. De kompetenser som vi kommer att fokusera på i denna process är:
* Noggrann
* Strukturerad
* Självgående
Övrig information
* Start: Slutet av augusti
* Omfattning: Heltid
* Placering: Hässleholm
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
På grund av semesterperiod under sommaren kommer återkopplingstiden att förlängas. Återkoppling kommer först kunna komma från v.33 och framåt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231