Administrativt chefsstöd till Clockwork i Hudiksvall

Administrativt chefsstöd till Clockwork i Hudiksvall

Arbetsbeskrivning

Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i sexton städer från Stockholm i söder till Piteå i norr.
Läs mer på www.clockworkpersonal.se


Dina arbetsuppgifter
Vill du ha en omväxlande roll där den ena dagen inte är den andra lik? Är struktur en av dina främsta styrkor och är du den som koordinerar både din vardag och jobbet? Gillar du kontakten med människor och är professionell i ditt bemötande? Då passar det här dig perfekt! Nu söker vi dig som vill bli en del av oss på Clockwork som administrativt chefsstöd i Hudiksvall.

Du kommer att ha en varierande roll där du kommer att stötta affärsområdeschefen inom olika områden där du framförallt kommer att arbeta med administration och koordinera bland annat möten och resor. Kommunikation internt såväl som externt kommer att vara en stor del av din vardag.

Du erbjuds:
• En varierande roll där du får ta stort eget ansvar
• Ett härligt team
• Nya lokaler vid hamnen

Arbetsuppgifter som ingår:

-Vara behjälplig vid rekryteringar, så som skriva annonser, urvalshantering, föra dialog med kunder och kandidater samt i vissa fall intervjuer.
- Förbereda inför ledningsmöten så som ta fram dokument och Powerpointpresentationer samt föra protokoll under mötena.
- Ta fram statistik och rapporter i det interna systemet.
- Bokning av möten, resor och konferenser.
- Vara behjälplig vid intern kommunikation.

Andra arbetsuppgifter kan även tillkomma, vilket innebär att du måste vara prestigelös och flexibel som person.


Din profil
Du som söker har med fördel erfarenhet eller är bra på att skriva texter då det kommer vara en viktig del i rollen. Vidare är du även van att bemöta människor i olika sammanhang och agerar professionellt.

Du har:
- Avslutad gymnasieutbildning
- Har mycket goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift
- Du har goda kunskaper i Officepaketet (ett stort plus är om du behärskar Excel väl)
- Har god systemvana
- Har erfarenhet av att arbeta med administration
-Meriterande är om du har erfarenhet från en liknande roll

För att passa i rollen ser vi att du är professionell och kommunikativ då du kommer att ha mycket kontakt såväl internt som externt. Du tar egna initiativ och kan fatta egna beslut snabbt när vardagen kräver det. Vidare ser vi att du är flexibel då förutsättningar kan förändras och du kan behöva planera om dagen.

Hur går ansökningsprocessen till?
Vi tillämpar löpande urval så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

Hör gärna av dig om du har frågor till Linnea Hedenberg på 073- 351 27 84 eller linnea.hedenberg@clwork.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clockwork Hälsingland AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 september 2020
  • Ansök senast: 21 oktober 2020

Liknande jobb


23 april 2024

Koordinerande nyckelroll till Tega!

Koordinerande nyckelroll till Tega!

23 april 2024

Uppdrag som administratör på Swedbank! Start i maj.

Uppdrag som administratör på Swedbank! Start i maj.

23 april 2024

23 april 2024