Administratör

Arbetsbeskrivning

Från ungefär mitten av juni behöver vi en ny medarbetare i arbetet med det administrativa kring våra visningar. Arbetet består i framtagning av avtals-/medlemskapshandlingar, daglig- och veckovis rapportering av visnings- och försäljningsstatistik, hantering av inkommande samtal och mail etc.

Den aktuella tjänsten är till att börja med en deltidsanställning om minst 50 %. Under sommarmånaderna kommer arbetstiden framförallt vara schemalagd torsdag-söndag.

Att vår nya medarbetare är en positiv och social person med servicekänsla ser vi som en självklarhet. Du bör ha vana av att arbeta i Officepaketet. Erfarenhet av SkiStars bokningsystem (ERC, R2) är ett plus i kanten men inget krav. Arbetet är självständigt och kräver noggrannhet och vana av att 'hantera många saker samtidigt'. Det är en fördel om du är flexibel vad gäller arbetstider då kontorets öppettider anpassas efter säsong och visningsbokningar.

För rätt person finns möjlighet till heltidstjänst och utökade ansvarsområden redan efter sommaren i takt med att organisationen växer.

Välkommen med din ansökan snarast då rekryteringsprocessen pågår med intervjuer förlagda till vecka 16-17!!!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SkiStar Vacation Club
  • 1 plats
  • Deltid
  • Publicerat: 10 april 2010
  • Ansök senast: 30 april 2010

Liknande jobb


Vi söker en Säljkoordinator

Vi söker en Säljkoordinator

21 mars 2024

Kundmottagare/ administratör

Kundmottagare/ administratör

22 mars 2024

Personal till vår administration

Personal till vår administration

15 mars 2024