Administratör El

Arbetsbeskrivning

Börsnoterade Bravida växer – Sundsvallskontoret behöver utöka sin personalstyrka med fler engagerade och motiverade medarbetare. Är du redo för nästa utmaning? Ansök till tjänsten på Bravida i Sundsvall redan idag!


Arbetsbeskrivning
Arbetet som administratör omfattar i stora drag ekonomi-, personal- och löneadministration. Dina arbetsdagar kommer att innehålla fakturering, hantering av leverantörsfakturor, registrera arbetsorder och löneadministration. Du är ett stöd i ekonomifrågor och kommer att arbeta med ekonomiuppföljning. Du kommer även att ansvara för bevakning av att kundfakturor betalas i tid. Rollen innebär även att vara ett stöd till avdelningschefen med personaladministrativa uppgifter så som utbildningsinventering och kartlägga behovet efter genomförda utvecklingssamtal m.m. Som administratör hos oss kommer du ha stor variation i din vardag och ha mycket kontakt med våra medarbetare. Möjligheterna att påverka innehållet i ditt arbete är stora, du lägger själv upp jobbet för dig och tillsammans med ditt arbetslag.

Vi erbjuder dig

Vill du arbeta med fastigheters livsgivande funktioner, såsom energi, värme, vatten och luft? Då kan vi erbjuda dig en stimulerande arbetsplats med spännande uppgifter. Genom effektiva och miljömedvetna installationer och underhållande service ger Bravida fastigheter liv. Som en del av Bravida har du en stabil tillvaro med möjlighet att utvecklas och växa inom koncernen, vi är beredda att satsa på dig.

Tjänsten som administratör är ett fritt och ansvarsfullt arbete. Här har du chansen att komma till ett väl inarbetat team som vet vad kvalitet och nöjda kunder betyder. Hos oss får du möjlighet att bli ännu bättre på det du är bra på, du får arbeta tillsammans med duktiga medarbetare och samtidigt ha kul på jobbet. Som anställd på Bravida får du ett antal förmåner såsom hälsoundersökning vart 3:e år, friskvårdsbidrag, förmånliga försäkringar, tillgång till fjällstuga, rabatter på träningskort etc.

Bakgrund         
Vi söker dig som har ekonomisk utbildning och erfarenhet av ekonomiadministration och löneadministration. Vi ser det som mycket meriterande om du har erfarenhet av ekonomisystemet Agresso och har tidigare erfarenhet från el branschen. Då vårt arbete sker i datamiljö vill vi att du har god datorvana.


Som person vill vi att du är noggrann, serviceinriktad, flexibel och har förmåga att ta egna initiativ. Vi söker en person som är situationsanpassad och nyfiken på nya utmaningar och har intresse av att ge stöd till verksamhetens olika delar.

Kontakt

För mer information om tjänsten kontakta avdelningschef Jan Svensson, 060-66 39 12 eller HR-specialist Emelie Skälhammar, 021-15 48 48. Varmt välkommen med din ansökan senast den 11:e maj. Rekrytering sker löpande under ansökningstiden. Du skickar in ditt CV och personliga brev genom att klicka på knappen Ansök nedan. Vill du läsa mer om hur det är att jobba hos oss klicka här eller läs mer om oss och följ oss på Facebook genom att klicka här.

Bravida har blivit rankade till en av Sveriges bästa arbetsgivare och vi är därmed en av de bäst placerade entreprenörerna i byggbranschen, detta är vi mycket stolta över. Vill du läsa mer om hur det är att jobba hos oss klicka häreller läs mer om oss och följ oss på Facebook genom att klicka här

Vi undanber kontakt från rekryteringsföretag och annonsförsäljare, då vi redan gjort våra val av leverantörer för denna rekrytering.


Bravida är en ledande totalleverantör av installations- och servicetjänster i Norden, med cirka 9 000 medarbetare. Bravida levererar såväl specialisttjänster som helhetslösningar inom el, vs och ventilation och erbjuder allt från design och projektering till installation, drift och underhåll. Bravida finns representerade på drygt 140 orter i Sverige, Norge, Danmark och Finland. www.bravida.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravida Sverige Ab .
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 11 april 2016

Liknande jobb


19 april 2024

24 april 2024

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

24 april 2024