Administratör / Koordinator

Arbetsbeskrivning

Administratör / Koordinator till kund i Södertälje

Du kommer att stödja gruppchef med planering. Du kommer också att schemalägga möten, organisera och skriva protokoll.

Vi tror att du har goda kunskaper i Excel, och är bekväm i kontakter med kunder och kollegor.
Dina administrativa färdigheter är mycket viktiga eftersom du kommer att vara ansvarig för administrationen av gruppens brevlåda, arkivering, samt viss underhåll av den interna webbplatsen.

Anställningen är hos JobQuest, du kommer vara på kunduppdrag hos vår kund. Start omgående, dagtid, heltid.

Kompetenskrav:

- 3-5 år av admnistration
- Goda kunskaper i excel
- Engelska och svenska i tal och skrift

Konsultmannamässighet är ett måste för detta uppdrag:

- Kommunikationsförmåga
- Flexibel
- Ödmjuk

Står vikt läggs på personliga egenskaper

Hur du ansöker:

Ansök så snart som möjligt via vår CV databas på www.jobquest.se. Då tjänsten kan komma tillsättas tidigare kommer vi att arbeta löpande med rekryteringsprocessen.

Din ansökan ska innehålla cv på svenska och ett personligt brev på svenska samt namn och nummer till två referenser. (Vi ringer inga referenser innan du är aktuell för tjänsten).

Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post kontakt@jobquest.se

När du skickar in din ansökan godkänner och samtycker du till att JobQuest behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer

Kollektivavtal: Vi följer bemanningsföretagens kollektivavtal.

Om JobQuest

JobQuest är ett snabbt växande bemannings- och rekryteringsföretag med lång och bred branscherfarenhet. Vi vet att bredd skapar möjligheter, både för dig som kund och för dig som kandidat.

Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner, att aktivt och engagerat hjälpa till att länka samman människor både företagare och privatpersoner, genom att erbjuda smarta och attraktiva tjänster till konkurrenskraftiga priser. Just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande, Professionella och Handlingskraftiga i relation till kund och kandidat.

Kontaktpersoner på detta företaget

Asko Kyyränmäki

Kirsi Andersson

JobQuest

Therés Rydell

Sarah Emanuelsson

Fredrik Hagelin

Marjut Adalberth

Tobias Erhardt

Quest Consulting

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jobquest Sverige AB Almnäs
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid möjlighet till förlängning
  • Publicerat: 17 augusti 2017

Besöksadress

Regementsgatan, Byggnad 111, våning 1 15166 Almnäs
None

Postadress

Regementsgatan, Byggnad 111, våning 1
Almnäs, 15166

Liknande jobb


5 april 2024

17 april 2024