Administratör med ekonomiansvar till JMS Vattenrening

Administratör med ekonomiansvar till JMS Vattenrening

Arbetsbeskrivning

Är du en person som trivs med att arbeta självständigt, strukturerat och håller en hög kvalité inom service? JMS Vattenrening i Örebro söker nu en administratör som kommer att vara en central del av verksamheten. Här får du möjlighet att använda din planeringsförmåga och ingå i ett prestigelöst men resultatinriktat team. Låter detta som något för dig? Sök tjänsten redan idag då urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker en administratör till JMS Vattenrening i Örebro. Verksamheten har funnits i 30 år och affärsidén är tydlig – att leverera driftsäkra vattenreningsfilter med hög kvalitet till rätt pris. JMS i Örebro befinner sig nu i en tillväxtfas och du som administratör kommer att spela en viktig roll på resan. Detta då företagets goda relation till kunder, leverantörer och samarbetspartners är den viktigaste faktorn för verksamhetens utveckling.

Hos JMS i Örebro kommer du att ingå i ett team med både tekniker, säljare och övrig personal. Du kommer att arbeta både i kontorslandskapet och i den fysiska butiken, allt i ljusa lokaler på Hjälmarberget där verksamheten består av JMS huvudkontor, butik och centrallager.

Detta är ett konsultuppdrag, du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos JMS Vattenrening. Uppdraget kommer att vara på heltid och sträcka sig 6 månader varpå du sedan kommer att gå över till en direktanställning hos JMS, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Som kontorsadministratör på JMS Vattenrening kommer du att ansvara för många olika uppgifter som alla fyller en viktig funktion hos JMS. Du kommer att vara administrativt ansvarig och fungera som en stödfunktion i verksamhetens dagliga flöde. Rollen innefattar många kontaktytor och du kommer dagligen att kommunicera med såväl säljkollegor och tekniker, men även externa leverantörer och kunder. Av den anledningen tror vi att du som söker trivs i kommunikativa roller där service är en självklar del vid sidan av administrationen.

Du kommer till exempel att:


* Sköta leveranser, ordergodkännande och fakturering
* Sköta enklare redovisning och påminnelser av inkassorutiner
* Boka installationer, servicebesök och felsökningar
* Beställa och säkerställa reservdelar och installationsdelar för alla uppdrag


VI SÖKER DIG SOM
* Tidigare har arbetat i en administrativ roll


* Har erfarenhet av kundrelationer och kundservice
* Talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska


Det är meriterande om du:


* Har erfarenhet från ekonomirelaterade arbetsuppgifter
* Har arbetat i en koordinerade roll, exempelvis som samordnare eller logistiker
* Har kunskaper i affärssystemet Pyramid samt Officepaketet


Som person är du:


* Självgående
* Strukturerad
* Flexibel


Hos JMS är ett affärsmässigt tänk avgörande då du arbetar nära affären och stöttar försäljning och leverans gentemot kund. Du är väl insatt i företagets uppsatta mål och vision, något som vi tror att du som söker motiveras av. Du som administrativt ansvarig förväntas driva ditt eget arbete, kunna vara flexibel gällande arbetsuppgifter och dagliga prioriteringar.

ÖVRIG INFORMATION


* Start: Omgående, enligt överrenskommelse
* Placering: Örebro
* Omfattning: Heltid
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
JMS Vattenrening förser hushåll, fritidshus, lantbruk och samfälligheter över hela landet med anpassade vattenreningslösningar för ett friskare vatten. De finns nära dig och hjälper till med allt från analys till installation.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 juli 2021
  • Ansök senast: 28 augusti 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024