Administratör med ekonomikunskaper till Södertälje

Administratör med ekonomikunskaper till Södertälje

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Som administratör hos Sug & Blåsbil Sverige AB  kommer du främst arbeta administrativt med fokus på ekonomi. Du kommer bland annat ha hand om företagets fakturering, kontroll och hantering av de anställdas tidrapportering, avstämning av arbetsordrar samt skriva offerter. I dina arbetsuppgifter ingår även att hantera företagets mejl och bokning av bilbesiktningar. Du kommer också ansvara för onboarding av nyanställda, göra löneunderlag samt utbetalning av dessa.

Sug & Blåsbil Sverige ABs kontor är beläget utanför Södertälje och arbetstiderna är förlagda från kl 9-18 vardagar. 

I din roll som administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Fakturering, tidrapportering och kontroll av arbetsordrar
-Administration
- Onboarding av nyanställda

Tjänsten som administratör är ett konsultuppdrag med start omgående.

Om dig
Vi söker dig som har arbetslivserfarenhet av administration och ekonomi. Du kommunicerar flytande på svenska, i både tal och skrift. Du har goda datorkunskaper samt goda kunskaper i office-paketen.

Vidare ser vi att du är en lösningsorienterad och ordningsam person. För att lyckas i tjänsten är du initivativtagande och tar ansvar för att bedriva ditt eget arbete framåt. Vi tror att du är trygg i dig själv och inte rädd för att ställa krav på dina kollegor.

För tjänsten krävs B-körkort och tillgång till egen bil.

Viktigt för tjänsten är:
-Erfarenhet av administration och ekonomi
-Ordningsam och ansvarstagande
-Talar och skriver obehindrat på svenska
- B-körkort och tillgång till egen bil

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Sug & Blåsbil Sverige AB
Med våra specialutrustade lastbilar erbjuder vi en bred och bra service till anläggningsföretag, rivningsföretag, byggföretag, underhållsföretag, industrier, försäkringsbolag, fastighetsförvaltning och saneringsföretag. Vi utför arbete på vind, tak, källare och platser med trånga utrymmen m.m. Materialet förflyttar vi via slang till lastbil och från lastbil till anvisad plats såsom: hustak, en innergård, husdränering, en krypgrund eller platser där t. ex. grävmaskiner av utrymmesskäl inte kommer åt.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Linnéa Nyström via Adecco 010 – 173 73 00.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Administratör, Södertälje, Ekonomi, Löner,

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 april 2021
  • Ansök senast: 16 maj 2021

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


19 april 2024

24 april 2024

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

24 april 2024