Administratör med erfarenhet av inköpsarbete!

Arbetsbeskrivning

Trivs du i administrativa tjänster och skulle beskriva dig som noggrann och strukturerad? Har du tidigare arbetat med inköpsarbete och/ eller avtalshantering och vill arbeta på en spännande arbetsplats med direktupphandlingar och avrop? Då är det dig vi söker till denna tjänst. Vi arbetar med löpande urval så sök tjänsten idag!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för vår kunds räkning en administratör med inriktning mot inköp och avtalshantering. Vår kund är en statlig myndighet och du kommer att tillhöra ekonomienheten.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till
Academic
Work

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund.

ARBETSUPPGIFTER
Som administratör kommer du att stötta inköpsavdelningen med direktupphandlingar. Du kommer exempelvis att:


* Sköta direktupphandlingar
* Bistå vid avrop
* Hantera prislistor för inläsning i Agresso
* Viss support kopplat till Agresso


Tjänsten passar dig som trivs med administrativa arbetsuppgifter och vill försätta att utvecklas inom området.

VI SÖKER DIG SOM

Vi söker dig som har…


* Relevant högskoleutbildning för tjänsten, alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet
* Arbetat med inköpsarbete och/ eller offert- och avtalshantering
* Erfarenhet av att läsa och tolka avtal
* Goda administrativa kunskaper
* Kan uttrycka dig väl i svenska, både i tal och skrift
* Goda kunskaper i Officepaketet


Som person är du noggrann och håller ordning och reda omkring dig. Du har ett strukturerat arbetssätt och god samarbetsförmåga. Därtill är du stresstålig och självgående i ditt arbete.

ÖVRIG INFORMATION


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, 6 månader
* Placering: Centrala Karlstad
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
* Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på ore01@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar, hör gärna av dig där!


Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och fortfarande studerar på högskola/universitet, är nyutexaminerad eller har några års arbetslivserfarenhet.


* Vårt erbjudande till dig som heltidskonsult hos Academic Work inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor och dedikerad konsultchef också rabatter och erbjudanden genom vår konsultportal. Läs mer om vårt erbjudande här


SKYDD FÖR DIN PERSONLIGA INTEGRITET
När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner och samtycker du till att Academic Work behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer under vår PuL-sida.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt avtal
  • Heltid Kontorstider
  • Publicerat: 10 februari 2017

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Verksamhetsstödjare

Verksamhetsstödjare

16 april 2021

16 april 2021

16 april 2021