OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Caverion designar, installerar, förvaltar och utvecklar användarvänliga och energieffektiva lösningar för byggnader och industrier. Vår styrka ligger i vår tekniska kompetens och våra heltäckande tjänster inom samtliga teknikområden under fastigheters och industrianläggningars hela livscykel.
Caverion Sverige AB ingår i Caverion-koncernen som är noterat på NASDAQ OMX Helsingfors. Koncernen omsatte 2014 cirka 2.4 miljarder euro och har nära 17.000 anställda inom 12 länder i norra och centrala Europa.
Caverions verksamhet i Sverige har cirka 4000 medarbetare och finns etablerade på drygt 100 orter. Detta gör att du som anställd har stora utvecklingsmöjligheter beroende på intresse och kompetens. Det finns möjlighet att specialisera sig inom sitt kompetensområde samt att bredda sin kunskap till nya arbets- eller teknikområden. Caverion jobbar också med att utbilda och erbjuda anställda internt att ta på sig större roller i form av chefs- och arbetsledarroller.
Rekrytering och kontakt sker via Lernia Bemanning.
Arbetsuppgifter
Vi söker nu en Administratör till vår kund i Örnsköldsvik. Dina arbetsuppgifter kommer omfatta att arbeta brett med ekonomi, kund- och leverantörsreskontra, beställning av material och uppföljning av resultaträkning.
Dina ansvarsområdena kommer bland annat att omfatta hantering av kundfakturor, leveratörsfakturor, tidsrapportering, ansvar för teknisk dokumentation och generella kontorssysslor.
Exempel på arbetsuppgifter är bl.a.:
* Fakturering
* Ekonomisk uppföljning
* Tidsrapportering
* Posthantering
* Arbetsordninghantering
* Avtalsekonomi
* Filialekonomi
Detta är en heltidstjänst, måndag till fredag 7-16, med start omgående.
Formell kompetens
Vi ser att du som söker denna tjänst har en eftergymnasial utbildning mot ekonomi eller administration. Du har erfarenheter inom lönehantering, affärssystem och att arbeta med ekonomi.
Vi ser även att du som söker denna tjänst har god generell datavana, goda kunskaper i Officepaketet och goda kunskaper inom svenska och engelska i både tal och skrift.
Din bakgrund
Vi ser att du som söker denna tjänst har en eftergymnasial utbildning mot ekonomi eller administration. Du har erfarenheter inom lönehantering, affärssystem och att arbeta med ekonomi.
Personliga egenskaper
Vi söker dig som är flexibel, kommunikativ och struktrurerad och trivs att arbeta med adminstrativa uppgifter och att samarbeta med andra.
Vi söker en strukturerade, noggranna, detaljorienterade och driven person med en god administrativ ådra för denna tjänst. Förutom ett serviceinriktat arbetssätt med en väl utvecklad kommunikativ förmåga krävs ett prestigelöst och lösningsfokuserat förhållningssätt med fokus på snabba lösningar för att säkerställa en hög kundnöjdhet.
Är du en öppen person som tycker om utmaningar, snabba beslut och tempo? Då är du nog den som vi söker. Välkommen med din ansökan redan idag!
Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Inhyrning via Lernia/Heltid/Örnsköldsvik
Tillträdesdag
Omgående
Information
Kontakt och rekrytering gällande denna tjänst sker via Lernia Bemanning. Vid frågor vänligen kontakta Elin Almqvist, elin.almqvist@lernia.se.
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Lernia är vägen framåt
Lernia Bemanning stärker kundernas konkurrenskraft genom effektiva bemanningslösningar. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som rekryterar och hyr ut personal i hela Sverige. Vi ingår i Lernia, ett av Sveriges ledande kunskapsföretag inom utbildning och bemanning. Vi vet att kompetens gör skillnad. Besök gärna www.lernia.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Erica Grafström
Erica Grafström
072-254 17 51
Peter Eriksson
072-254 17 43
Martina Hallberg
072-2541737
Elin Stålbjörk
0722541736
Andreas Häggström
Elin Almqvist
0722541737
Elin Stålbjörk
Anette Humby
Carolina Lundberg