Administratör sökes till uppdrag inom transportmyndighet – 50%

Administratör sökes till uppdrag inom transportmyndighet – 50%

Arbetsbeskrivning

Är du en stjärna på administration som alltid arbetar med god struktur och ordning och reda? Nu söker vi dig, som är på jakt efter deltidssysselsättning, och som vill jobba med administration. Läs gärna vidare!
Om tjänsten
Uppdraget innebär administration vid förvaltning och utveckling av regelverket för ett projekt inom tunneldrivning. Arbetet sker i verksamhetens lokaler, centralt i Stockholm. Du kommer använda dig av bland annat Sharepoint och verktyget Doors.
Dina arbetsuppgifter
Biträda vid planering och samordning av aktiviteter, tid och resurser.
Dokumentera möten.
Följa upp arbetets framdrift och läge, sammanställa detta.
Biträda vid uppdatering av regelverket, allt från redigering i databas och korrektur till kritisk analys av formuleringar och innehåll, kontroll av sakuppgifter och andra stödinsatser i utvecklingen av kraven.
Stötta ansvarig och specialister med att driva arbetet framåt.
Hålla alla involverade parter uppdaterade i arbetet.
Hålla i avstämningsmöten.
hantering, sammanställning och presentation av data och annan information etc i enhetens övriga projekt och verksamheter. Det akan även vara administration av tex. kurser och möten.

Dina egenskaper
Vi söker dig som är driven och har ett positivt förhållningssätt i allt du tar dig an. Du arbetar med god struktur och noggrannhet. Du är mån om att ge den bästa servicen och tar stort ansvar för att det du levererar håller hög kvalitet. Du trivs som bäst när tempot är högt och du har massa arbetsuppgifter på ditt bord men du har också förmågan att veta vad som behöver prioriteras. Till sist ser vi det som viktigt att du besitter en god pedagogisk förmåga.
Om du känner att detta kan vara något för dig så är du varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
gymnasium eller likvärdig utbildning
mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent
kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift.
kunskap och erfarenhet av att arbeta i Sharepoint

Plus i kanten:
Erfarenhet av Doors eller annan likvärdig kravdatabas

Omfattning och tillträde
Deltid 50%, uppdragslängd 2021-11-15 till 2022-12-31 med chans till förlängning på upp till 12 månader.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 32703 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 70 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 oktober 2021
  • Ansök senast: 19 november 2021

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


19 april 2024

24 april 2024

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

24 april 2024