administratör till eskilstuna

administratör till eskilstuna

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som vill jobba som administratör till kund i Eskilstuna! Har du arbetat med administrativa uppgifter tidigare och är noggrann som person?  Här får du arbeta i en global organisation där dina kontaktytor kommer att sträcka sig över hela europamarknaden. Här ligger man i framkant inom sin bransch och strävar ständigt efter utveckling och nya idéer.  Känns detta som din typ av roll? Sök då tjänsten redan idag!  


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 



Ansvarsområden
I rollen som administratör hos vår kund kommer du att vara ett stöd inom de administrativa arbetsuppgifterna. Rollen innebär kontakt med återförsäljare och lägga in information från Excel in till olika system.  Du kommer att ta kontakt med återförsäljare därav är det viktigt att du  behärskar engelska flytande både i tal och skrift 


Vi söker dig som är flexibel och har ett positivt förhållningssätt i allt du tar dig an. Du tar dig an arbetsuppgifterna med god struktur och noggrannhet. Du är mån om att ge den bästa servicen och tar stort ansvar för att det du levererar håller hög kvalitet 

Kvalifikationer
I rollen som administratör söker vi dig som har:  
tidigare erfarenhet av arbete inom administration 
god datorvana 
goda kunskaper i engelska i tal skift

 För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansökan
 2021-04-23, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. 


För information: Emma Bergvall, konsultchef, emma.bergvall@randstad.se 



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 april 2021
  • Ansök senast: 23 april 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


19 april 2024

24 april 2024