Administratör till NA-KD AutoStorelager i Landskrona, Logent

Administratör till NA-KD AutoStorelager i Landskrona, Logent

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Är du driven, resultatinriktad och har erfarenhet av lagerarbete och administration? Vill du vara en del av ett framgångsrikt team och bygga upp ett unikt robotlager för ett av de snabbast växande bolagen inom e-handel och mode? Här är chansen du inte får missa!

Logent har fått förtroendet att drifta och bygga upp NA-KDs e-handelslager för norden och vi behöver nu förstärka logistikteamet med en noggrann och driven administratör. Dina dagar kommer att bestå av arbete med administration och uppföljning av KPIer rörande ordrar, lagersaldo, personalplanering och bemanning, tidrapportering och produktivitetsuppföljning för att skapa olika typer av underlag och rapporter. Bevakning av ankommande kundmail och samtal ingår även i det dagliga arbetet. Du rapporterar till Site Manager.
Tjänsten som administratör är på heltid och placerad vid NA-KDs AutoStorelager i Landskrona, du blir anställd hos Logent och en del av vårt skickliga team inom lagerlogistik.


Din profil
Vi söker dig med tidigare erfarenhet av administration och arbete på lager samt gymnasial utbildning eller relevant utbildning inom logistik/supply chain. Du trivs i en roll med varierande arbetsuppgifter och administration. I ditt arbete är du ansvarsfull och pålitlig med en hög arbetskapacitet, du är lösningsorienterad och initiativrik och bra på att driva det egna arbetet framåt. Som person är du positiv, serviceinriktad och gillar att samarbeta med kollegor mot uppsatta mål.

Vi ser gärna att du har:
• Goda kunskaper i Excel
• Erfarenhet av arbete i affärs- eller lagerstyrningssystem såsom SAP, Movex, Astro eller Manhattan
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Intresserad av tjänsten?
Ansök om tjänsten via annonsen, vi behöver ditt CV och ett ansökningsbrev där du motiverar varför just du passar för rollen som administratör. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen kontakta Rekryteringschef Marie-Louise Bååth på tel 070-722 77 59 eller marie-louise.baath@logent.se
Välkommen med din ansökan!

Om NA-KD
Working at NA-KD is unlike any other fashion company. We’re a young company with a start-up mentality and (a borderline insane) hunger to be the best. In less than 4 years NA-KD has become the fastest growing fashion e-com brand in the world. And we have a 3 million strong community to prove it. How? We see no limitations, only possibilities. No failures, only learning opportunities. We’re problem-solvers, disruptors and early-adopters. We’re doers. And if you dream of going to work every day to build the next big thing – then welcome home.

Om Logent
Logent är en oberoende tjänsteleverantör inom logistik med ett heltäckande erbjudande inom Supply Chain Management. Vårt erbjudande innefattar tjänster och branschlösningar inom våra tjänsteområden Logistik, Bemanning, Hamn & Hub och Kompetens. Logent finns representerade på ett flertal orter i Sverige och Norge med ca 3000 anställda. Under 2018 omsatte Logent ca 1,5 miljarder SEK. Läs mer på www.logent.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Magnus Larsson

Konsultchef Jennifer Lindberg

Consultant Manager Caroline Persson

Konsultchefsassistent Andreas Hallström

Konsultchefsassisten Andreas Hallström

Emma Johnsson

Rekryterare Emma Johnsson

HR-chef Mari Talpila Wennström
08-41003161
Konsultchef Elin Nilsson

Emma Johnsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: LOGENT AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 februari 2020
  • Ansök senast: 10 mars 2020

Besöksadress

Hammarbyfabriksväg 29-31
Stockholm

Postadress

Box 92 403
Stockholm, 12030

Liknande jobb


5 mars 2024

Lager och administration - Lund

Lager och administration - Lund

22 februari 2024

Kundmottagare/ Teknisk support

Kundmottagare/ Teknisk support

12 februari 2024