Administratör till Nordtek i Kåge

Administratör till Nordtek i Kåge

Arbetsbeskrivning

Nordtek i Kåge söker en ny Administratör.
Är du en strukturerad och mångsidig person med ekonomiskt sinne?

Hör av dig och berätta vem du är och vad du kan bidra med.

Information om tjänsten
Som administratör på Nordtek krävs att du har fingertoppskänsla och kan hantera många ärenden samtidigt.

Du är ett stöd till produktionsledningen men hanterar även löpande ekonomiska göromål såsom löner och fakturering.

Du sprider glädje och energi till både personal och kunder som hälsar på. Du är den hos som svarar i tfn och sköter viss kundkontakt så du ska vara öppen och serviceinriktad.

Information om kundföretaget
Nordtek (Nordisk Teknologi AB) i Kåge är ett familjeägt företag med lång tradition av att hjälpa kunder inom gruv och verkstadsindustrin.

Vi anstränger oss för att du som kund ska få exakt det du förväntar dig. Rätt tid, rätt plats, rätt produkt må ha blivit en klyscha. Men vi lever efter den klyschan varje dag.

Vi tar nämligen inte lätt på det förtroende vi får. Vi håller våra löften utan kompromisser.

Nordtek är i dagsläget 14st anställda med kunder över hela Sverige.

Dina arbetsuppgifter
- Bokföring/redovisning
Leverantörsfakturor, kundfakturering, löpande bokföring
- Lönehantering
- Kundsupport
- Administrativa sysslor och kontorsuppgifter

Vi söker dig som
har erfarenhet för administrativa och ekonomiska arbetsupgifter.

Vi ser att du har en utbildning eller arbetslivserfarenhet inom området. Som person planerar du ditt arbete självständigt och är flexibel i yrkesrollen.

Din prestigelöshet och känsla för service är viktig så din personlighet väger tungt i våra värderingar.

Vi har ett litet team som hjälps åt där det behövs och vi ser dig som söker som en del av vår framgång. Din personlighet och din inställning är avgörande för att du ska trivas tillsammans med oss.

All ev. info gällande tjänsten besvaras av vår kompetenspartner Ghost Competence.

Fakta
Start: 1 sept enl. ök.
Anställningsform: Tillsvidareanställning 80-100%
Placeringsort: Kåge
Kontakt: Fredrik Sundvall, fredrik@ghostcompetence.se alt. 070-669 88 62

Då urvalet sker löpande ser vi att du skickar in din ansökan snarast genom att registrera en profil inkl cv och personligt brev via Ghost Competence karriärweb.
Obs! Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joakim Nimarker
070-6698572
Joakim Nimarker
070-6698572
Tobias Nilsson
070-6698550
Joakim Nimarker

Marlene Lundberg

Marlene Lundberg
0706698524
Jonas Lindgren

Marlene Lundberg

Jonas Lindgren

Marlene Lundberg
070-669 85 24

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ghost Competence AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 juli 2022
  • Ansök senast: 24 juli 2022

Besöksadress

Hallvägen 1, Skellefteå
None

Postadress

Hallvägen 1
Skellefteå, 90353

Liknande jobb


Administratör/koordinator- arbetsmarknadsenheten

Administratör/koordinator- arbetsmarknadsenheten

10 augusti 2022

10 augusti 2022

Administratör till Ramirent

Administratör till Ramirent

10 augusti 2022

10 augusti 2022