Administratör till projekt i centrala Stockholm

Administratör till projekt i centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig som tidigare har arbetat med administration av Teams-möten och evenemang! Läs mer om uppdraget och sök tjänsten nedan - rekrytering sker löpande.

Om uppdraget

Bemannias kund, som är verksam inom den offentliga sektorn, söker nu en administratör med start snarast. Uppdraget är på heltid och löper året ut. Du blir anställd hos Bemannia och arbetar hos kunden nära Slussen, och det finns även möjlighet att arbeta på distans 50% av arbetstiden.

Dina arbetsuppgifter

Som administratör hos vår kund kommer du att arbeta i två parallella projekt inom en avdelning som arbetar med vård och omsorg. Du kommer att arbeta med traditionella administratörsuppgifter och även med administration kring webbsända konferenser, seminarier och workshopar som kunden organiserar.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Sedvanliga administrativa uppgifter som rör projekten och de medarbetare som finns inom dessa

- Administrativa uppgifter som rör pågående utvecklingsarbete inom de två projekten och lansering av medlemsstöd såsom webinarier, utbildningar och stöd i utvecklingsarbetet för projektmedlemmarna

- Arbeta som sekreterare i möten som kan komma att skapas inom ramen för projekten

- Samarbete med kommunikatör om webbsidor - skapa nya samt uppdatering av befintliga

- Hålla kontakt med övriga administratörer inom avdelningen för vård och omsorg för bevakning av rutiner

- Bokning av resor, lokaler, konferenser, kontering av fakturor

- Kontroll av/viss samordning av den ”helpdesk” (telefon och funktionsbrevlåda/epost) som finns i det ena projektet: bevaka/koordinera inkommande frågor via telefon/mail mm från kommunerna och behov av kontakt med någon i kompetenscentret

- Utgöra ”tekniskt” stöd (backoffice) vid webbsändningar och webbseminarier (främst Teams)

- Svara för administrationen med att skicka ut deltagarlänkar till webbsändningar samt svara för administrationen efter sändningarna

Dina kvalifikationer

För att vara aktuell för tjänsten ser vi att du har tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter och god vana av att hantera sändningar via exempelvis Teams och Zoom. Ytterligare har du en god förmåga att arbeta med parallella projekt och ha kontakt med kollegor och kunder.

Krav för tjänsten:

- En avslutad gymnasieutbildning

- Du är serviceinriktad, social och har lätt att samarbeta

- God initiativförmåga

- Goda datorkunskaper

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio, juuli.vainio@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070 889 2300.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 februari 2023
  • Ansök senast: 23 februari 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Business Support

Business Support

23 mars 2023

23 mars 2023

23 mars 2023